Strona głównaHUMANISTYKAPedagogikaDziałania społeczności akademickiej w wirtualnej uniwersyteckiej sferze publicznej

Działania społeczności akademickiej w wirtualnej uniwersyteckiej sferze publicznej

1,00 zł
ISBN/ISSN: 978-83-7241-922-4
Produkt dostępny (8 )
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język

Ilość:egz.

Autorka uczyniła punktem wyjścia i zarazem kontekstem swoich badań wyrazisty, wręcz newralgiczny w obecnych realiach, temat funkcjonowania sfery publicznej, znaczący dla naszego życia społecznego i sensownie połączyła ten wątek z tradycją wartości oraz współczesnością uniwersytetu jako instytucji potencjałów rozwoju i emancypacji społeczno-kulturowej.
W obszarze akademickiej aktywności wyodrębniła sferę wirtualną, dotyczącą masowego nadawcy/adresata, a niestanowiącą dotychczas obiektu penetracji badawczej szerokiego zasiągu i postawiła ważne pytania o jej udział w kształtowanie się sfery publicznej. Jest to nowatorskie, oryginalne i odważne postawienie problematyki badawczej wynikające z merytorycznego, dobrze uzasadnionego związania wyodrębnionych zagadnień. (...) Przeprowadziła pogłębione prace studialne, doskonale opanowała literaturę przedmiotu (...) zbudowała pomysłową, nieprostą koncepcję badań własnych, doskonale obudowaną teoretycznie i należycie przygotowaną metodologicznie (...). Przeprowadziła pomysłowe, obszarowo rozległe badania empiryczne i wykonała poważną robotę analityczno-krytyczną, wykazując demaskatorsko na podstawie uzyskanych wyników, że działania akademickiej społeczności w uniwersyteckiej sferze wirtualnej stanowią bardziej potencjał niż realny obszar kształtowania sfery publicznej.
Z recenzji prof. dr hab. Joanny Rutkowiak
Nieuchronny wzrost działań komunikacyjnych w uczelniach wyższych może znaleźć wzmocnienie w nowoczesnych technologiach, w tym także tych, które umożliwiają wykorzystanie uniwersyteckiej cyberprzestrzeni. Ze względu na nowy, często dopiero konstruowany charakter sfery wirtualnej w uczelniach wyższych pojawiają się kwestie techniczne, organizacyjne, ekonomiczne i kulturowe. Kształtują się dynamiczne relacje między podmiotami usiłującymi przejąć lub utrzymać władzę w przestrzeni wirtualnej a odbiorcami, którzy często też chcieliby być lub są aktywni. Duże znaczenie uzyskuje problem inkluzyjności bądź ekskluzywności. Tworzone są możliwości wykorzystania wirtualnej sfery publicznej do aktywizacji i upodmiotowienia wszystkich członków społeczności akademickiej. Mariola Gańko-Karwowska podjęła tę problematykę w sposób kompleksowy i odpowiednio pogłębiony.
Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława J. Szymańskiego
Ilość stron 272
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję