Ekonomiczne
Problemy Usług nr 72. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty.
Zachowania konsumentów trendy i kierunki zmian (ZN 660)
Producenci i sprzedawcy coraz częściej muszą zapobiegać o
nabywców swoich produktów, stosując bardziej wyszukane metody ich pozyskiwania.
Konkurencja o nabywcę staje się coraz bardziej wyszukana, analiza zachowań
konsumentów coraz bardziej szczegółowa, ponieważ wiele firm właśnie w tej
płaszczyźnie działań marketingowych upatruje możliwości sukcesów na
konkurencyjnym rynku. Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do
wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania wszelkich działań na niego w celu
zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników,
które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby,
upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może
zaoferować. Coraz istotniejsze są również nowe formy dotarcia do nabywcy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.