|
Ekonomiczne Problemy Usług nr 72.
Ekonomiczne
Problemy Usług nr 72. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty.
Zachowania konsumentów trendy i kierunki zmian (ZN 660)
Producenci i sprzedawcy coraz częściej muszą zapobiegać o
nabywców swoich produktów, stosując bardziej wyszukane metody ich pozyskiwania.
Konkurencja o nabywcę staje się coraz bardziej wyszukana, analiza zachowań
konsumentów coraz bardziej szczegółowa, ponieważ wiele firm właśnie w tej
płaszczyźnie działań marketingowych upatruje możliwości sukcesów na
konkurencyjnym rynku. Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do
wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania wszelkich działań na niego w celu
zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników,
które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby,
upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może
zaoferować. Coraz istotniejsze są również nowe formy dotarcia do nabywcy.
Ilość stron
663
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekonomiczne Problemy Usług nr 72.
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|