|
Ekonomiczne Problemy Usług nr 73.
Ekonomiczne
Problemy Usług nr 73. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty.
Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu (ZN 661)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się
przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich
potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy
jako pewnego, wiarygodne-go partnera. Następuje stopniowe przesunięcie punktu
ciężkości w funkcjonowaniu podmiotów z transakcji jednostkowych w kierunku
budowy długookresowych i trwałych relacji z uczestnikami otoczenia. Przekłada
się to na upodmiotowienie nabywcy, który staje się rzeczywistym centrum,
punktem wyjścia działań przedsiębiorstw. Właściwie stosowane narzędzia
marketingu są istotnym czynnikiem kształtowania zdolności adaptacyjnych
przedsiębiorstwa. Obecnie rynki zmieniają się w coraz szybszym tempie (i to w
skali globalnej) i w tej nowej rzeczywistości muszą odnaleźć się zarówno firmy,
jak i konsumenci. Przedsiębiorstwa pobudzane przez konkurencję oraz coraz
bardziej wymagających nabywców starają się jak najlepiej dostosować do zmian w
otoczeniu. Istnieje potrzeba zdobywania wiedzy, uwzględniania wielu czynników z
różnych dziedzin.
Ilość stron
710
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekonomiczne Problemy Usług nr 73.
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|