Ekonomiczne
Problemy Usług nr 74. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty.
Marketing w działalności podmiotów rynkowych (ZN 662)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie
instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Ważne jest, aby były to
działania prze-myślane i systematyczne. Podmioty muszą brać pod uwagę
zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Należy
podkreślić, że konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często
indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia
relacji partnerskich. Istotna jest również społeczna odpowiedzialność biznesu.
Niniejsza publikacja jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.