|
Ekonomiczne Problemy Usług nr 74.
Ekonomiczne
Problemy Usług nr 74. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty.
Marketing w działalności podmiotów rynkowych (ZN 662)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie
instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Ważne jest, aby były to
działania prze-myślane i systematyczne. Podmioty muszą brać pod uwagę
zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Należy
podkreślić, że konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często
indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia
relacji partnerskich. Istotna jest również społeczna odpowiedzialność biznesu.
Niniejsza publikacja jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki.
Ilość stron
770
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekonomiczne Problemy Usług nr 74.
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|