Strona głównaEKONOMIAInnowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

80,00 zł

EAN: 9788379722181
ISBN/ISSN: 978-83-7972-218-1
Produkt niedostępny
Waga:0.50 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2018

Publikacja dostępna w 


W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską,

jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań,

a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem

informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych

modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły

weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. 


Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych

modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej

w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz

opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych

modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.

 

                                                                                                                       Ze wstępu

 





Rozdział 1

TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) 

W EKONOMII

1.1. Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań

1.1.1. Innowacja jako przedmiot badań naukowych

1.1.2. Kognitywny wymiar modeli biznesu

1.1.3. Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej

1.2. Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu

1.3. Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach – ujęcie holistyczne

1.4. Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu

 

 

Rozdział 2

CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH

GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE

2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach

       gospodarczych turystyki

2.2. Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik

       innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych

2.3. Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu

       w przedsiębiorstwach turystycznych

2.4. Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach

       gospodarczych turystyki

2.5. Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach

       w przedsiębiorstwach turystycznych

 

 

Rozdział 3

METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH

GOSPODARCZYCH TURYSTYKI

3.1. Deskrypcja przeprowadzonego badania

3.1.1. Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia

          modeli biznesu opartych na innowacjach

3.1.2. Dobór próby badawczej

3.1.3. Charakterystyka badanej zbiorowości

3.2. Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych

       modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość

3.3. Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach

3.3.1. Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów

3.3.2. Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach

3.3.3. Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

3.4. Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości

       przedsiębiorstw turystycznych biernych

3.5. Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania

       lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości

3.6. Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach

3.7. Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach

       turystycznych

 

 

Rozdział 4

ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH

INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI

NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ

4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu

       w przedsiębiorstwach turystycznych

4.2. Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie

       konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych

4.3. Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych

       w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych

       turystyki

4.4. Otoczenie społeczno-kulturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych

       modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki

 

 

Rozdział 5

ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA

INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH

TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH

5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym

       innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych

5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach

       w podmiotach gospodarczych turystyki

5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych

       podmiotach gospodarczych

5.4. Psychologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli

       biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych

 

 

Rozdział 6

KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU 

W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH

6.1. Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach

       w badanych przedsiębiorstwach

6.2. Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach

       turystycznych

6.2.1. Model zdynamizowany

6.2.2. Model umiarkowany

6.2.3. Model zachowawczy

6.2.4. Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu

          w badanych podmiotach gospodarczych

6.3. Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych

       turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych

6.4. Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez

       pryzmat czynników wewnętrznych

 

 

ZAKOŃCZENIE 

Bibliografia 

Spis tabel, rysunków i wykresów 

Wykaz akronimów, skrótów i symboli 

Załączniki 

Summary

Ilość stron 557
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję