Nagrody i wyróżnienia
   

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

80,00 zł

EAN: 9788379722181
ISBN/ISSN: 978-83-7972-218-1
Produkt dostępny (4 egz.)
Waga:0.50 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2018




W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską,

jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań,

a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem

informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych

modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły

weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. 


Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych

modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej

w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz

opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych

modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.

 

                                                                                                                       Ze wstępu

 





Rozdział 1

TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) 

W EKONOMII

1.1. Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań

1.1.1. Innowacja jako przedmiot badań naukowych

1.1.2. Kognitywny wymiar modeli biznesu

1.1.3. Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej

1.2. Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu

1.3. Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach – ujęcie holistyczne

1.4. Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu

 

 

Rozdział 2

CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH

GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE

2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach

       gospodarczych turystyki

2.2. Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik

       innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych

2.3. Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu

       w przedsiębiorstwach turystycznych

2.4. Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach

       gospodarczych turystyki

2.5. Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach

       w przedsiębiorstwach turystycznych

 

 

Rozdział 3

METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH

GOSPODARCZYCH TURYSTYKI

3.1. Deskrypcja przeprowadzonego badania

3.1.1. Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia

          modeli biznesu opartych na innowacjach

3.1.2. Dobór próby badawczej

3.1.3. Charakterystyka badanej zbiorowości

3.2. Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych

       modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość

3.3. Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach

3.3.1. Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów

3.3.2. Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach

3.3.3. Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

3.4. Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości

       przedsiębiorstw turystycznych biernych

3.5. Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania

       lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości

3.6. Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach

3.7. Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach

       turystycznych

 

 

Rozdział 4

ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH

INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI

NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ

4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu

       w przedsiębiorstwach turystycznych

4.2. Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie

       konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych

4.3. Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych

       w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych

       turystyki

4.4. Otoczenie społeczno-kulturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych

       modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki

 

 

Rozdział 5

ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA

INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH

TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH

5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym

       innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych

5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach

       w podmiotach gospodarczych turystyki

5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych

       podmiotach gospodarczych

5.4. Psychologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli

       biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych

 

 

Rozdział 6

KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU 

W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH

6.1. Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach

       w badanych przedsiębiorstwach

6.2. Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach

       turystycznych

6.2.1. Model zdynamizowany

6.2.2. Model umiarkowany

6.2.3. Model zachowawczy

6.2.4. Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu

          w badanych podmiotach gospodarczych

6.3. Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych

       turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych

6.4. Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez

       pryzmat czynników wewnętrznych

 

 

ZAKOŃCZENIE 

Bibliografia 

Spis tabel, rysunków i wykresów 

Wykaz akronimów, skrótów i symboli 

Załączniki 

Summary

Ilość stron 557
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.