Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Innowacyjność współczesnych organizacji – ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

45,00 zł

EAN: 9788379723669
ISBN/ISSN: 978-83-7972-366-9
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2020 


Przedmiotem badań podjętych przez autorki jest innowacyjność (organiza­cyjna i marketingowa) w instytucji kultury – muzeum. Dotychczasowy dorobek naukowy (obejmujący studia teoretyczne i empiryczne) w omawianej dziedzi­nie należy uznać za niewystarczający, szczególnie w literaturze polskiej brakuje opracowań dotyczących innowacji organizacyjnych czy marketingowych w ta­kich organizacjach, jak muzea. Niniejsza praca może zatem wypełnić tę lukę i za­inspirować do dalszych badań teoretycznych i empirycznych. 

Monografia ma na celu przedstawienie innowacyjności w organizacji, jej uwarunkowań i oceny. Cel badawczy dotyczy prezentacji wybranych innowa­cji organizacyjnych i marketingowych wdrożonych przez Muzeum Narodowe w Szczecinie (MNS). 

Zasadniczemu celowi i zakresowi badań podporządkowano określony układ pracy, na którą złożyło się pięć rozdziałów o charakterze teoretycznym i meto­dyczno-empirycznym.

 

                                                                                                                 Ze wstępu




1. Innowacyjność organizacji – aspekty teoretyczne

Wprowadzenie

1.1. Istota i typy innowacji

1.2. Modele procesów innowacyjnych – od liniowego do złożonego

1.3. Od zamkniętego do otwartego modelu innowacji (open innovation)

1.4. Perspektywy open innovation



2. Od ekonomiki kultury do innowacyjności instytucji kultury

2.1. Podstawy teoretyczne ekonomii kultury

2.2. Polityka i polityki kulturalne

2.3. Dziedzictwo kulturowe i muzea

2.4. Innowacyjność instytucji kultury – przegląd badań



3. Kształtowanie się innowacji organizacyjnych w instytucji kultury

na przykładzie Muzeum Narodowego w Szczecinie

Wprowadzenie

3.1. Metodyka badawcza

3.2. Wyniki badania

3.2.1. Krótka charakterystyka Muzeum Narodowego w Szczecinie

3.2.2. Innowacje organizacyjne wdrożone w Muzeum Narodowym

w Szczecinie

3.2.3. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród kadry menedżerskiej Muzeum

Narodowego w Szczecinie

3.3. Dyskusja i wnioski



4. Działalność B+R w organizacji

Wprowadzenie

4.1. Istota i rodzaje działalności B+R

4.2. Trudności w monitorowaniu B+R w publicznych instytucjach kultury

4.3. Studium przypadku z instytucji



5. Innowacje marketingowe w instytucji kultury na przykładzie Muzeum

Narodowego w Szczecinie – Centrum Dialogu Przełomy

Wprowadzenie

5.1. Metodyka badawcza

5.2. Wyniki badania

5.2.1. Dzień Wolnej Sztuki – o akcji

5.2.2. Wyniki badania akcji zrealizowanej w Centrum Dialogu Przełomy – studium

przypadku

5.3. Dyskusja i wnioski

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

 

Ilość stron 123
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Innowacyjność współczesnych organizacji – ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.