Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny

35,00 zł

Autor/Redaktor: Beata Meyer
ISBN/ISSN: 1644-0501
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Rok wydania 2014 (dodruk)

Seria: Ekonomiczne Problemy Turystyki 3(27) ZN 807

KRAJOWY RYNEK TURYSTYCZNY

 

Ewa Dziedzic

Czynniki kształtujące podaż usług noclegowych w Polsce

 

Piotr Gryszel

Problemy rozwoju turystyki społecznej na polskim rynku turystycznym

  

Krystyna Krzyżanowska

Skuteczność działań informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej

 

Robert Kubicki, Magdalena Kulbaczewska

Modelowanie i prognozowanie wielkości ruchu turystycznego w Polsce

 

Marcin Molenda

Rynek turystyczny – ocena zmian przez przedsiębiorstwa turystyczne

i konsumentów usług turystycznych

 

Edyta Pijet-Migoń

Dziesięć lat „otwartego nieba” nad Polską - implikacje dla turystyki

 

Grażyna Rosa

Transport pasażerski w Polsce jako czynnik rozwoju turystyki krajowej

 

Jan Sikora

Turystyka wiejska, w tym agroturystyka, w kontekście perspektyw rozwoju wsi

i rolnictwa w Polsce. Analiza wyników badań empirycznych

 

Mariusz Sołtysik, Wojciech Fedyk, Bartłomiej Walas

Metody i narzędzia oceny skuteczności wdrażania strategii rozwoju turystyki

oraz produktów turystycznych. Zróżnicowania regionalne i lokalne

 

 

 

 

POPYT NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

Jadwiga Berbeka

Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki

projektowi OFF2013

 

Jerzy Gospodarek

Znaczenie dla rynku turystycznego projektowanej dyrektywy Parlamentu Europejskiego

i Rady w sprawie imprez turystycznych i aranżowanych usług turystycznych

 

Aleksandra Grobelna

Autonomia w procesie pracy i jej znaczenie dla doskonalenia relacji usługowych

w hotelarstwie

 

Beata Meyer, Anna Gardzińska

Znaczenie współpracy podmiotów samorządowych w procesie kreowania

transgranicznego produktu turystycznego (na przykładzie województwa

zachodniopomorskiego i Meklemburgii–Pomorza Przedniego)

 

Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz

Wpływ globalizacji i społeczeństwa informacyjnego na zachowania konsumentów

na rynku turystycznym

 

Marek Więckowski

Zakwaterowanie z wyżywieniem we własnym zakresie (self-catering accommodation)

 – zarys problemu

 

Jacek M. Ruszkowski

Turystyka transgraniczna w Polsce jako narzędzie budowania współpracy

na pograniczu wschodnim

 

Renata Seweryn

Dochód jako determinanta uczestnictwa w turystyce mieszkańców wybranych

 krajów Unii Europejskiej

 

Ilość stron 293
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Księgarnia MINERWA

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.