Strona głównaCZASOPISMAKrajowy i międzynarodowy rynek turystyczny
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny

35,00 zł

Autor/Redaktor: Beata Meyer
ISBN/ISSN: 1644-0501
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2014 (dodruk)

Seria: Ekonomiczne Problemy Turystyki 3(27) ZN 807

KRAJOWY RYNEK TURYSTYCZNY

 

Ewa Dziedzic

Czynniki kształtujące podaż usług noclegowych w Polsce

 

Piotr Gryszel

Problemy rozwoju turystyki społecznej na polskim rynku turystycznym

  

Krystyna Krzyżanowska

Skuteczność działań informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej

 

Robert Kubicki, Magdalena Kulbaczewska

Modelowanie i prognozowanie wielkości ruchu turystycznego w Polsce

 

Marcin Molenda

Rynek turystyczny – ocena zmian przez przedsiębiorstwa turystyczne

i konsumentów usług turystycznych

 

Edyta Pijet-Migoń

Dziesięć lat „otwartego nieba” nad Polską - implikacje dla turystyki

 

Grażyna Rosa

Transport pasażerski w Polsce jako czynnik rozwoju turystyki krajowej

 

Jan Sikora

Turystyka wiejska, w tym agroturystyka, w kontekście perspektyw rozwoju wsi

i rolnictwa w Polsce. Analiza wyników badań empirycznych

 

Mariusz Sołtysik, Wojciech Fedyk, Bartłomiej Walas

Metody i narzędzia oceny skuteczności wdrażania strategii rozwoju turystyki

oraz produktów turystycznych. Zróżnicowania regionalne i lokalne

 

 

 

 

POPYT NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

Jadwiga Berbeka

Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki

projektowi OFF2013

 

Jerzy Gospodarek

Znaczenie dla rynku turystycznego projektowanej dyrektywy Parlamentu Europejskiego

i Rady w sprawie imprez turystycznych i aranżowanych usług turystycznych

 

Aleksandra Grobelna

Autonomia w procesie pracy i jej znaczenie dla doskonalenia relacji usługowych

w hotelarstwie

 

Beata Meyer, Anna Gardzińska

Znaczenie współpracy podmiotów samorządowych w procesie kreowania

transgranicznego produktu turystycznego (na przykładzie województwa

zachodniopomorskiego i Meklemburgii–Pomorza Przedniego)

 

Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz

Wpływ globalizacji i społeczeństwa informacyjnego na zachowania konsumentów

na rynku turystycznym

 

Marek Więckowski

Zakwaterowanie z wyżywieniem we własnym zakresie (self-catering accommodation)

 – zarys problemu

 

Jacek M. Ruszkowski

Turystyka transgraniczna w Polsce jako narzędzie budowania współpracy

na pograniczu wschodnim

 

Renata Seweryn

Dochód jako determinanta uczestnictwa w turystyce mieszkańców wybranych

 krajów Unii Europejskiej

 

Ilość stron 293
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję