Strona głównaEKONOMIAKształtowanie standardów wyceny przedsiębiorstw

Kształtowanie standardów wyceny przedsiębiorstw

62,00 zł
Autor/Redaktor: . Michał Grudziński
Wydanie: 2712-2470
EAN: 9788379720408
ISBN/ISSN: 978-83-7972-040-8
Produkt dostępny (2 )
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2015



Standardy wyceny przedsiębiorstw stanowią zbiór procedur, które powinny

być przestrzegane w procesie wyceny przedsiębiorstw. Ich zadaniem jest między

innymi ograniczenie dowolności w zakresie przyjmowanych założeń, uporządkowanie

metodyki wyceny oraz unifikacja stosowanej terminologii. Wprowadzane

na świecie standardy wyceny przedsiębiorstw różnią się zarówno pod względem

stopnia szczegółowości, jak i sformalizowania. W niektórych przypadkach

przybierają postać norm prawnych, w innych – standardów zawodowych.

W niniejszej pracy skupiono się przede wszystkim na tych drugich. Ich historia

została zapoczątkowana w Stanach Zjednoczonych w drugiej połowie ubiegłego

wieku. Inicjatorami powstania tego typu standardów były organizacje zrzeszające

rzeczoznawców majątkowych. Z upływem czasu konieczność stworzenia

podobnych przepisów została dostrzeżona również w innych krajach. Obecnie

standardy zawodowe dotyczące wyceny przedsiębiorstw opracowują i stosują

organizacje działające między innymi w Australii, Hongkongu (Chiny), Kanadzie,

Niemczech, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii.

 

                                                                                                 ze Wstępu



Rozdział 1

Teoretyczne podstawy standardów w wycenie przedsiębiorstw

1.1. I stota wyceny przedsiębiorstw

1.2. Standardy wartości stosowane w wycenie przedsiębiorstw

1.3. Pojęcie i klasyfikacja standardów wyceny przedsiębiorstw

 

 

Rozdział 2

Standardy wyceny przedsiębiorstw na świecie

2.1. Standardy wyceny przedsiębiorstw w krajach Ameryki Północnej

2.2. Standardy wyceny przedsiębiorstw w krajach Europy, Azji i Oceanii

2.3. Standardy międzynarodowe odnoszące się do wyceny przedsiębiorstw

 

 

Rozdział 3

Formalnoprawne regulacje dotyczące wyceny przedsiębiorstw w Polsce

3.1. Historyczne uwarunkowania rozwoju rynku wyceny przedsiębiorstw

       w Polsce

3.2. N ormy prawne dotyczące wyceny przedsiębiorstw w Polsce

3.3. Standardy zawodowe dotyczące wyceny przedsiębiorstw w Polsce

 

 

Rozdział 4

Ocena polskich standardów wyceny przedsiębiorstw na tle wybranych

standardów stosowanych na świecie

4.1. Przegląd badań poświęconych standardom wyceny przedsiębiorstw

4.2. Metodyka badania standardów wyceny przedsiębiorstw

4.3. W yniki analizy porównawczej wybranych standardów

       wyceny przedsiębiorstw

 

 

Rozdział 5

Ocena stopnia zastosowania standardów wyceny przedsiębiorstw w Polsce

5.1. Przegląd badań empirycznych dotyczących praktyki wyceny

       przedsiębiorstw w Polsce i zastosowania standardów wyceny na świecie

5.2. Metodyka badania stopnia zastosowania standardów

       wyceny przedsiębiorstw w Polsce

5.3. W yniki badania ankietowego dotyczącego zastosowania standardów

       wyceny i standardów wartości w Polsce

 

 

Rozdział 6

Kierunki doskonalenia standardów wyceny przedsiębiorstw w Polsce

6.1. D iagnoza obecnej sytuacji w zakresie kształtowania standardów wyceny

       przedsiębiorstw w Polsce

6.2. R ekomendacje dotyczące zawartości standardów wyceny przedsiębiorstw

6.3. O cena scenariuszy dalszego przebiegu procesu kształtowania się

       standardów wyceny przedsiębiorstw w Polsce

 

 

Wnioski i uwagi końcowe

Załączniki

Bibliografia

Development of business valuation standards (Abstract)

Spis rysunków, tabel i załączników

Ilość stron 275
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję