Strona głównaEKONOMIAMarketing międzynarodowy
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing międzynarodowy

35,00 zł

Autor/Redaktor: Agnieszka Smalec
ISBN/ISSN: 978-83-7241-899-9
Produkt dostępny (3 egz.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2013

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku – jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego. Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia. 

Ilość stron 142
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing międzynarodowy

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję