Strona głównaCZASOPISMAMarketing przyszłości 2014. Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 823
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
O potrzebie zwiększenia aktywności zawodowej kobiet w Polsce
Szybki podgląd
68,00 zł
Polecamy
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014. Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 823

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2014

Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 34

 

CZĘŚĆ PIERWSZA.

Problemy zarządzania i marketingu w konkurencyjnym otoczeniu

 

Rafał Czyżycki – Brand of the investment fund companies and risk 

of an investment at a capital market for an individual investor

 

Ema Halawach, Aliaksandr Rubakhau – Выбранные аспекты управления

маркетинговыми рисками туристических предприятий

 

Joanna Hernik – Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia

 

Elżbieta Kanak, Mirosława Pluta-Olearnik – Uwarunkowania rozwoju

polskich przedsiębiorstw deweloperskich

 

Regina Klimowska – Globalizacja jako przyczyna zmian płac realnych

 

Urszula Kłosiewicz-Górecka, Katarzyna Wasilik – Dylematy niezależnych

i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego

rozwoju gospodarczego

 

Wioleta Łagowska – Kondycja przemysłu motoryzacyjnego i jego wpływ

na pozostałe gałęzie gospodarki

 

Karolina Łopacińska – Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw

na przykładzie wybranych firm chińskich

 

Sylwester Makarski – Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw

regionu podkarpackiego

 

Dariusz Oczachowski – Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie

wybranych koncepcji w praktyce marketingowej

 

Karolina Orzeł – Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego

w branży FMCG – wyniki badań w województwie małopolskim

 

Izabela Ostrowska – Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa

w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów

 

Józef Perenc – Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm

 

Stanisław Skowron – Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe

 

Grażyna Śmigielska – Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw

handlu detalicznego

 

Halina Świeboda – Szanse i zagrożenia jakości życia w społeczeństwie

informacyjnym

 

Beata Świecka, Marcin Koziński – Rola perspektywy czasowej w zadłużeniu

gospodarstw domowych. Ujęcie behawioralne

 

CZĘŚĆ DRUGA. Rola personelu i kreowania relacji w podmiotach rynkowych

 

 

Piotr Blicharz, Agata Dziduch – Satysfakcja klienta i pracownika w służbie

zdrowia na przykładzie prywatnego szpitala oraz przychodni

 

Łukasz Brych, Przemysław Grobel, Łukasz Skowron – Motywacja

pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych

lubelskiego sektora galerii handlowych

 

Piotr Cyrek – Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia

w przedsiębiorstwach handlu detalicznego

Anna Dolot – Relacje z bezpośrednim przełożonym jako czynnik motywacji

do pracy

 

Jacek Dziwulski – Wpływ kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa

na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku

 

Agnieszka Rybowska – Komunikacja interpersonalna w procesie obsługi klienta

 

Magdalena Rzemieniak – Modele zarządzania tożsamością organizacyjną

 

CZĘŚĆ TRZECIA. Znaczenie badań marketingowych i analiz

rynku w konkurencyjnym otoczeniu

 

Stanisław Kaczmarczyk – Wstępne badania marketingowe w cyklu

innowacyjnym nowego opakowania

 

Magdalena Kalińska-Kula – Badania satysfakcji klienta a badanie mystery

shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?

 

Marcin Pigłowski – Ujęcie macierzowe w prognozowaniu liczby notyfikacji

w systemie RAPEX wobec wybranych kategorii produktów

Ilość stron 354
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014. Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 823

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję