Rok wydania 2014
Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu
Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 34
CZĘŚĆ PIERWSZA.
Problemy zarządzania i marketingu w konkurencyjnym otoczeniu
Rafał Czyżycki – Brand of the investment fund companies and risk
of an investment at a capital market for an individual investor
Ema Halawach, Aliaksandr Rubakhau – Выбранные аспекты управления
маркетинговыми рисками туристических предприятий
Joanna Hernik – Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia
Elżbieta Kanak, Mirosława Pluta-Olearnik – Uwarunkowania rozwoju
polskich przedsiębiorstw deweloperskich
Regina Klimowska – Globalizacja jako przyczyna zmian płac realnych
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Katarzyna Wasilik – Dylematy niezależnych
i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego
rozwoju gospodarczego
Wioleta Łagowska – Kondycja przemysłu motoryzacyjnego i jego wpływ
na pozostałe gałęzie gospodarki
Karolina Łopacińska – Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw
na przykładzie wybranych firm chińskich
Sylwester Makarski – Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw
regionu podkarpackiego
Dariusz Oczachowski – Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie
wybranych koncepcji w praktyce marketingowej
Karolina Orzeł – Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego
w branży FMCG – wyniki badań w województwie małopolskim
Izabela Ostrowska – Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa
w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów
Józef Perenc – Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm
Stanisław Skowron – Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe
Grażyna Śmigielska – Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw
handlu detalicznego
Halina Świeboda – Szanse i zagrożenia jakości życia w społeczeństwie
informacyjnym
Beata Świecka, Marcin Koziński – Rola perspektywy czasowej w zadłużeniu
gospodarstw domowych. Ujęcie behawioralne
CZĘŚĆ DRUGA. Rola personelu i kreowania relacji w podmiotach rynkowych
Piotr Blicharz, Agata Dziduch – Satysfakcja klienta i pracownika w służbie
zdrowia na przykładzie prywatnego szpitala oraz przychodni
Łukasz Brych, Przemysław Grobel, Łukasz Skowron – Motywacja
pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych
lubelskiego sektora galerii handlowych
Piotr Cyrek – Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia
w przedsiębiorstwach handlu detalicznego
Anna Dolot – Relacje z bezpośrednim przełożonym jako czynnik motywacji
do pracy
Jacek Dziwulski – Wpływ kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa
na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku
Agnieszka Rybowska – Komunikacja interpersonalna w procesie obsługi klienta
Magdalena Rzemieniak – Modele zarządzania tożsamością organizacyjną
CZĘŚĆ TRZECIA. Znaczenie badań marketingowych i analiz
rynku w konkurencyjnym otoczeniu
Stanisław Kaczmarczyk – Wstępne badania marketingowe w cyklu
innowacyjnym nowego opakowania
Magdalena Kalińska-Kula – Badania satysfakcji klienta a badanie mystery
shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?
Marcin Pigłowski – Ujęcie macierzowe w prognozowaniu liczby notyfikacji
w systemie RAPEX wobec wybranych kategorii produktów