Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014. Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 823

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Rok wydania 2014

Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 34

 

CZĘŚĆ PIERWSZA.

Problemy zarządzania i marketingu w konkurencyjnym otoczeniu

 

Rafał Czyżycki – Brand of the investment fund companies and risk 

of an investment at a capital market for an individual investor

 

Ema Halawach, Aliaksandr Rubakhau – Выбранные аспекты управления

маркетинговыми рисками туристических предприятий

 

Joanna Hernik – Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia

 

Elżbieta Kanak, Mirosława Pluta-Olearnik – Uwarunkowania rozwoju

polskich przedsiębiorstw deweloperskich

 

Regina Klimowska – Globalizacja jako przyczyna zmian płac realnych

 

Urszula Kłosiewicz-Górecka, Katarzyna Wasilik – Dylematy niezależnych

i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego

rozwoju gospodarczego

 

Wioleta Łagowska – Kondycja przemysłu motoryzacyjnego i jego wpływ

na pozostałe gałęzie gospodarki

 

Karolina Łopacińska – Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw

na przykładzie wybranych firm chińskich

 

Sylwester Makarski – Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw

regionu podkarpackiego

 

Dariusz Oczachowski – Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie

wybranych koncepcji w praktyce marketingowej

 

Karolina Orzeł – Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego

w branży FMCG – wyniki badań w województwie małopolskim

 

Izabela Ostrowska – Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa

w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów

 

Józef Perenc – Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm

 

Stanisław Skowron – Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe

 

Grażyna Śmigielska – Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw

handlu detalicznego

 

Halina Świeboda – Szanse i zagrożenia jakości życia w społeczeństwie

informacyjnym

 

Beata Świecka, Marcin Koziński – Rola perspektywy czasowej w zadłużeniu

gospodarstw domowych. Ujęcie behawioralne

 

CZĘŚĆ DRUGA. Rola personelu i kreowania relacji w podmiotach rynkowych

 

 

Piotr Blicharz, Agata Dziduch – Satysfakcja klienta i pracownika w służbie

zdrowia na przykładzie prywatnego szpitala oraz przychodni

 

Łukasz Brych, Przemysław Grobel, Łukasz Skowron – Motywacja

pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych

lubelskiego sektora galerii handlowych

 

Piotr Cyrek – Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia

w przedsiębiorstwach handlu detalicznego

Anna Dolot – Relacje z bezpośrednim przełożonym jako czynnik motywacji

do pracy

 

Jacek Dziwulski – Wpływ kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa

na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku

 

Agnieszka Rybowska – Komunikacja interpersonalna w procesie obsługi klienta

 

Magdalena Rzemieniak – Modele zarządzania tożsamością organizacyjną

 

CZĘŚĆ TRZECIA. Znaczenie badań marketingowych i analiz

rynku w konkurencyjnym otoczeniu

 

Stanisław Kaczmarczyk – Wstępne badania marketingowe w cyklu

innowacyjnym nowego opakowania

 

Magdalena Kalińska-Kula – Badania satysfakcji klienta a badanie mystery

shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?

 

Marcin Pigłowski – Ujęcie macierzowe w prognozowaniu liczby notyfikacji

w systemie RAPEX wobec wybranych kategorii produktów

Ilość stron 354
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014. Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 823

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.