Strona głównaCZASOPISMAMarketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2014

Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego 

i instytucjach publicznych

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 35

 

CZĘŚĆ PIERWSZA. Kierunki i dylematy rozwoju marketingu

w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych

 

Barbara Iwankiewicz-Rak – Kierunki zmian działań marketingowych

organizacji pozarządowych

 

Rafał Klóska – Brand of the region in context of socio-economic development

in Poland

 

Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk – Badania nad marką szkoły wyższej

 

Jacek Michalak – Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu

 

Adam Rudzewicz, Mariola Grzybowska-Brzezińska – Wizerunek Olsztyna

w oczach jego mieszkańców

 

Renata Seweryn – Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju

nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa

 

Urszula Szulczyńska – Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce

 

Marzena Walasik, Aleksander Lotko – Modele marketingowe instytucji

badawczych i naukowych

 

Katarzyna Walkowiak – Samorząd gospodarczy jako partner samorządu

terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej

 

Marzena Wanagos – Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania

marketingowe władz samorządowych

 

Joanna Wyrwisz – Event jako szczególny instrument marketingu miejsc

na przykładzie Lublina

 

Piotr Zawadzki – Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji

miasta na przykładzie Jeleniej Góry

 

 

CZĘŚĆ DRUGA. Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój

 

Barbara Kos – Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit

czy rzeczywistość?

 

Magdalena Maciaszczyk – CSR szansą dla osób niepełnosprawnych

 

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska – Determinanty

rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia

 

Robert Nowacki – Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność?

Trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody

 

Iwona Wilk – Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego

 

Lucyna Witek – Typologia konsumentów na rynku produktów

ekologicznych

 

Sabina Zaremba-Warnke – Koncepcja zrównoważonego rozwoju

jako determinanta przeobrażeń marketingu

 

 

CZĘŚĆ TRZECIA. Znaczenie miejsca pochodzenia produktów

 

Paweł Bryła – Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań

konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów

Żywnościowych

 

Marcin Gąsior – Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami

jej postrzegania

 

Agnieszka Smalec – Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych

 

Andrzej Szromnik – The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles,

Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method

 

Elżbieta Wolanin-Jarosz – The effect of the product’s country-of-origin

and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions

  

Ilość stron 294
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję