Strona głównaCZASOPISMAMarketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Wiedza ekspercka a ekonometryczne modelowanie cen gruntów w aglomeracji szczecińskiej
Szybki podgląd
35,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Jean-Rodolphe Perronet – prekursor naukowego zarządzania
Szybki podgląd
35,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
O potrzebie zwiększenia aktywności zawodowej kobiet w Polsce
Szybki podgląd
70,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Franz Kugler (1808–1858), Hans Lutsch (1854–1922)  i Hugo Lemcke (1835–1926). Z dziejów badań nad...
Szybki podgląd
58,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2014

Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego 

i instytucjach publicznych

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 35

 

CZĘŚĆ PIERWSZA. Kierunki i dylematy rozwoju marketingu

w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych

 

Barbara Iwankiewicz-Rak – Kierunki zmian działań marketingowych

organizacji pozarządowych

 

Rafał Klóska – Brand of the region in context of socio-economic development

in Poland

 

Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk – Badania nad marką szkoły wyższej

 

Jacek Michalak – Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu

 

Adam Rudzewicz, Mariola Grzybowska-Brzezińska – Wizerunek Olsztyna

w oczach jego mieszkańców

 

Renata Seweryn – Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju

nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa

 

Urszula Szulczyńska – Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce

 

Marzena Walasik, Aleksander Lotko – Modele marketingowe instytucji

badawczych i naukowych

 

Katarzyna Walkowiak – Samorząd gospodarczy jako partner samorządu

terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej

 

Marzena Wanagos – Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania

marketingowe władz samorządowych

 

Joanna Wyrwisz – Event jako szczególny instrument marketingu miejsc

na przykładzie Lublina

 

Piotr Zawadzki – Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji

miasta na przykładzie Jeleniej Góry

 

 

CZĘŚĆ DRUGA. Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój

 

Barbara Kos – Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit

czy rzeczywistość?

 

Magdalena Maciaszczyk – CSR szansą dla osób niepełnosprawnych

 

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska – Determinanty

rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia

 

Robert Nowacki – Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność?

Trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody

 

Iwona Wilk – Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego

 

Lucyna Witek – Typologia konsumentów na rynku produktów

ekologicznych

 

Sabina Zaremba-Warnke – Koncepcja zrównoważonego rozwoju

jako determinanta przeobrażeń marketingu

 

 

CZĘŚĆ TRZECIA. Znaczenie miejsca pochodzenia produktów

 

Paweł Bryła – Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań

konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów

Żywnościowych

 

Marcin Gąsior – Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami

jej postrzegania

 

Agnieszka Smalec – Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych

 

Andrzej Szromnik – The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles,

Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method

 

Elżbieta Wolanin-Jarosz – The effect of the product’s country-of-origin

and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions

  

Ilość stron 294
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Liturgia della fede civile. La controversia liparitana dai riformatori del Boun Gusto a...
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł 36,00 zł
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję