Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Rok wydania 2014

Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego 

i instytucjach publicznych

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 35

 

CZĘŚĆ PIERWSZA. Kierunki i dylematy rozwoju marketingu

w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych

 

Barbara Iwankiewicz-Rak – Kierunki zmian działań marketingowych

organizacji pozarządowych

 

Rafał Klóska – Brand of the region in context of socio-economic development

in Poland

 

Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk – Badania nad marką szkoły wyższej

 

Jacek Michalak – Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu

 

Adam Rudzewicz, Mariola Grzybowska-Brzezińska – Wizerunek Olsztyna

w oczach jego mieszkańców

 

Renata Seweryn – Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju

nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa

 

Urszula Szulczyńska – Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce

 

Marzena Walasik, Aleksander Lotko – Modele marketingowe instytucji

badawczych i naukowych

 

Katarzyna Walkowiak – Samorząd gospodarczy jako partner samorządu

terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej

 

Marzena Wanagos – Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania

marketingowe władz samorządowych

 

Joanna Wyrwisz – Event jako szczególny instrument marketingu miejsc

na przykładzie Lublina

 

Piotr Zawadzki – Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji

miasta na przykładzie Jeleniej Góry

 

 

CZĘŚĆ DRUGA. Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój

 

Barbara Kos – Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit

czy rzeczywistość?

 

Magdalena Maciaszczyk – CSR szansą dla osób niepełnosprawnych

 

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska – Determinanty

rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia

 

Robert Nowacki – Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność?

Trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody

 

Iwona Wilk – Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego

 

Lucyna Witek – Typologia konsumentów na rynku produktów

ekologicznych

 

Sabina Zaremba-Warnke – Koncepcja zrównoważonego rozwoju

jako determinanta przeobrażeń marketingu

 

 

CZĘŚĆ TRZECIA. Znaczenie miejsca pochodzenia produktów

 

Paweł Bryła – Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań

konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów

Żywnościowych

 

Marcin Gąsior – Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami

jej postrzegania

 

Agnieszka Smalec – Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych

 

Andrzej Szromnik – The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles,

Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method

 

Elżbieta Wolanin-Jarosz – The effect of the product’s country-of-origin

and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions

  

Ilość stron 294
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 824

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.