Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Sytuacja społeczno-wychowawcza rodziny dziecka z mukopolisacharydozą...
Szybki podgląd
55,00 zł
Polityka Europejska. Koncepcyjne i doktrynalne podstawy na przykładzie Niemiec
Szybki podgląd
55,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Obraz ludzi Podhala i Tatr w inskrypcjach ze starego cmentarza na Pęksowym Brzysku w Zakopanem
Szybki podgląd
55,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł
Kierowane odkrywanie matematyki we wczesnej edukacji
Szybki podgląd
45,00 zł
Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu
Szybki podgląd
48,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Korekcja wad wzroku dla optyków okularowych
Szybki podgląd
45,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 825

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2014

Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 36

 

CZĘŚĆ PIERWSZA. Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów

 

Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło – Zachowania zakupowe

Polaków w świetle badań własnych

 

Iwona Escher, Joanna Petrykowska – Zachowania młodych polskich

konsumentów na rynku Żywności ekologicznej

 

Leszek Gracz – Loyalty of “young adults” towards internet shops

 

Joanna Kos-Łabędowicz – Oczekiwania konsumentów względem

internetowych źródeł informacji – wyniki badań

 

Robert Maik – Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla

wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym

 

Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska – żywność pochodzenia

morskiego jako produkt luksusowy

 

Anna Niedzielska – To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+

w Polsce

 

Agnieszka Niezgoda – Czas wolny jako determinanta marketingu usług

turystycznych

 

Beata Nowotarska-Romaniak – Nowe uwarunkowania wpływające na

zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

 

Wanda Patrzałek – Consumption as a form of image self-creation

of the young people

 

Joanna Pikuła-Małachowska – Zachowania konsumentów na rynku

kosmetyków w świetle badania własnego

 

Grażyna Rosa – Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług

transportowych

 

Adam Sagan – Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie

 

Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta – Student kierunku turystyka

i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni

wychowania fizycznego

 

Monika Skorek, Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

Zakupy – przymus czy przyjemność? Analiza motywacji

współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych

 

Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski – Barwa jako element

marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu

 

Joanna Wardzała – Internet czy centrum handlowe? Strategie zakupowe

młodych mieszkańców wybranych miast

 

Romuald Zabrocki – Postawy i zachowania konsumentów usług

gastronomii handlowej

 

Mirosław Zalech – Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez

klientów ryzyko związane z organizacją podróży

 

 

CZĘŚĆ DRUGA. Rozwój instrumentów komunikacji marketingowej

 

Agnieszka Dejnaka – Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania

informacji zakupowej

 

Magdalena Dołhasz – Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania

na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

 

Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński – Wpływ negatywnej informacji

o celebrycie na wizerunek wspieranej marki

 

Andrzej Kowalkowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz

– Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży

 

Anna Kozłowska – Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja

dotychczasowych założeń

 

Barbara Mróz-Gorgoń – Blogosfera modowa w procesie informacyjno-

-decyzyjnym

 

Joanna Nogieć – Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące

z cyberprzestrzenią

 

Alina Oczachowska – Sport i sportowcy w służbie wielkich marek

 

Kamila Peszko – Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące

i tracące na popularności nośniki reklamowe

 

Beata Tarczydło Content marketing w budowaniu wizerunku marki

w sieci. Studium przypadku

 

 

Ilość stron 354
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Błąd jako znamię typu czynu zabronionego w polskim prawie karnym
Szybki podgląd
55,00 zł 45,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 30,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Organizacje mniejszości narodowych i etnicznych w województwie zachodniopomorskim
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Czytania. Szkice krytyczne o książkach
Szybki podgląd
38,00 zł 28,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 825

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.