Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 825

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Rok wydania 2014

Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 36

 

CZĘŚĆ PIERWSZA. Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów

 

Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło – Zachowania zakupowe

Polaków w świetle badań własnych

 

Iwona Escher, Joanna Petrykowska – Zachowania młodych polskich

konsumentów na rynku Żywności ekologicznej

 

Leszek Gracz – Loyalty of “young adults” towards internet shops

 

Joanna Kos-Łabędowicz – Oczekiwania konsumentów względem

internetowych źródeł informacji – wyniki badań

 

Robert Maik – Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla

wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym

 

Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska – żywność pochodzenia

morskiego jako produkt luksusowy

 

Anna Niedzielska – To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+

w Polsce

 

Agnieszka Niezgoda – Czas wolny jako determinanta marketingu usług

turystycznych

 

Beata Nowotarska-Romaniak – Nowe uwarunkowania wpływające na

zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

 

Wanda Patrzałek – Consumption as a form of image self-creation

of the young people

 

Joanna Pikuła-Małachowska – Zachowania konsumentów na rynku

kosmetyków w świetle badania własnego

 

Grażyna Rosa – Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług

transportowych

 

Adam Sagan – Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie

 

Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta – Student kierunku turystyka

i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni

wychowania fizycznego

 

Monika Skorek, Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

Zakupy – przymus czy przyjemność? Analiza motywacji

współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych

 

Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski – Barwa jako element

marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu

 

Joanna Wardzała – Internet czy centrum handlowe? Strategie zakupowe

młodych mieszkańców wybranych miast

 

Romuald Zabrocki – Postawy i zachowania konsumentów usług

gastronomii handlowej

 

Mirosław Zalech – Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez

klientów ryzyko związane z organizacją podróży

 

 

CZĘŚĆ DRUGA. Rozwój instrumentów komunikacji marketingowej

 

Agnieszka Dejnaka – Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania

informacji zakupowej

 

Magdalena Dołhasz – Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania

na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

 

Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński – Wpływ negatywnej informacji

o celebrycie na wizerunek wspieranej marki

 

Andrzej Kowalkowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz

– Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży

 

Anna Kozłowska – Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja

dotychczasowych założeń

 

Barbara Mróz-Gorgoń – Blogosfera modowa w procesie informacyjno-

-decyzyjnym

 

Joanna Nogieć – Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące

z cyberprzestrzenią

 

Alina Oczachowska – Sport i sportowcy w służbie wielkich marek

 

Kamila Peszko – Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące

i tracące na popularności nośniki reklamowe

 

Beata Tarczydło Content marketing w budowaniu wizerunku marki

w sieci. Studium przypadku

 

 

Ilość stron 354
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 825

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.