Strona głównaCZASOPISMAMarketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 825
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 825

46,00 zł

ISBN/ISSN: 1640-6818
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2014

Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu

Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 36

 

CZĘŚĆ PIERWSZA. Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów

 

Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło – Zachowania zakupowe

Polaków w świetle badań własnych

 

Iwona Escher, Joanna Petrykowska – Zachowania młodych polskich

konsumentów na rynku Żywności ekologicznej

 

Leszek Gracz – Loyalty of “young adults” towards internet shops

 

Joanna Kos-Łabędowicz – Oczekiwania konsumentów względem

internetowych źródeł informacji – wyniki badań

 

Robert Maik – Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla

wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym

 

Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska – żywność pochodzenia

morskiego jako produkt luksusowy

 

Anna Niedzielska – To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+

w Polsce

 

Agnieszka Niezgoda – Czas wolny jako determinanta marketingu usług

turystycznych

 

Beata Nowotarska-Romaniak – Nowe uwarunkowania wpływające na

zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

 

Wanda Patrzałek – Consumption as a form of image self-creation

of the young people

 

Joanna Pikuła-Małachowska – Zachowania konsumentów na rynku

kosmetyków w świetle badania własnego

 

Grażyna Rosa – Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług

transportowych

 

Adam Sagan – Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie

 

Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta – Student kierunku turystyka

i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni

wychowania fizycznego

 

Monika Skorek, Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

Zakupy – przymus czy przyjemność? Analiza motywacji

współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych

 

Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski – Barwa jako element

marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu

 

Joanna Wardzała – Internet czy centrum handlowe? Strategie zakupowe

młodych mieszkańców wybranych miast

 

Romuald Zabrocki – Postawy i zachowania konsumentów usług

gastronomii handlowej

 

Mirosław Zalech – Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez

klientów ryzyko związane z organizacją podróży

 

 

CZĘŚĆ DRUGA. Rozwój instrumentów komunikacji marketingowej

 

Agnieszka Dejnaka – Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania

informacji zakupowej

 

Magdalena Dołhasz – Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania

na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

 

Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński – Wpływ negatywnej informacji

o celebrycie na wizerunek wspieranej marki

 

Andrzej Kowalkowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz

– Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży

 

Anna Kozłowska – Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja

dotychczasowych założeń

 

Barbara Mróz-Gorgoń – Blogosfera modowa w procesie informacyjno-

-decyzyjnym

 

Joanna Nogieć – Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące

z cyberprzestrzenią

 

Alina Oczachowska – Sport i sportowcy w służbie wielkich marek

 

Kamila Peszko – Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące

i tracące na popularności nośniki reklamowe

 

Beata Tarczydło Content marketing w budowaniu wizerunku marki

w sieci. Studium przypadku

 

 

Ilość stron 354
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2014 Trendy. Strategie. Instrumenty ZN 825

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję