Rok wydania 2014
Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu
Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 36
CZĘŚĆ PIERWSZA. Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło – Zachowania zakupowe
Polaków w świetle badań własnych
Iwona Escher, Joanna Petrykowska – Zachowania młodych polskich
konsumentów na rynku Żywności ekologicznej
Leszek Gracz – Loyalty of “young adults” towards internet shops
Joanna Kos-Łabędowicz – Oczekiwania konsumentów względem
internetowych źródeł informacji – wyniki badań
Robert Maik – Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla
wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym
Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska – żywność pochodzenia
morskiego jako produkt luksusowy
Anna Niedzielska – To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+
w Polsce
Agnieszka Niezgoda – Czas wolny jako determinanta marketingu usług
turystycznych
Beata Nowotarska-Romaniak – Nowe uwarunkowania wpływające na
zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Wanda Patrzałek – Consumption as a form of image self-creation
of the young people
Joanna Pikuła-Małachowska – Zachowania konsumentów na rynku
kosmetyków w świetle badania własnego
Grażyna Rosa – Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług
transportowych
Adam Sagan – Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie
Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta – Student kierunku turystyka
i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni
wychowania fizycznego
Monika Skorek, Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak –
Zakupy – przymus czy przyjemność? Analiza motywacji
współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych
Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski – Barwa jako element
marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu
Joanna Wardzała – Internet czy centrum handlowe? Strategie zakupowe
młodych mieszkańców wybranych miast
Romuald Zabrocki – Postawy i zachowania konsumentów usług
gastronomii handlowej
Mirosław Zalech – Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez
klientów ryzyko związane z organizacją podróży
CZĘŚĆ DRUGA. Rozwój instrumentów komunikacji marketingowej
Agnieszka Dejnaka – Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania
informacji zakupowej
Magdalena Dołhasz – Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania
na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński – Wpływ negatywnej informacji
o celebrycie na wizerunek wspieranej marki
Andrzej Kowalkowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz
– Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży
Anna Kozłowska – Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja
dotychczasowych założeń
Barbara Mróz-Gorgoń – Blogosfera modowa w procesie informacyjno-
-decyzyjnym
Joanna Nogieć – Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące
z cyberprzestrzenią
Alina Oczachowska – Sport i sportowcy w służbie wielkich marek
Kamila Peszko – Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące
i tracące na popularności nośniki reklamowe
Beata Tarczydło – Content marketing w budowaniu wizerunku marki
w sieci. Studium przypadku