|
Marketing. Sposób myślenia i działania
Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji. W dwunastu rozdziałach czytelnik może zapoznać się z istotą marketingu, problemami rynku, badaniem zachowań nabywczych konsumentów, organizacją i technikami badań marketingowych, systemem informacji marketingowej, istotą kształtowania produktów, innowacjami produktowymi, metodami wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasadami kształtowania cen, dystrybucji produktów, problemami promocji oraz istotą konkurencji podmiotów gry sił rynkowych.
Ilość stron
342
Rok wydania
2006
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
Klienci polecają również: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marketing. Sposób myślenia i działania
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|