Polska literatura przedmiotu dotycząca mediów wyznaniowych
i religijnych, zwłaszcza Kościoła katolickiego, nie jest
zbyt obszerna. Dlatego każdą inicjatywę naukową opisującą
ten podsystem systemu medialnego w Polsce należy uznać za
wskazaną i cenną. Ważnym jest również fakt, iż media te kierują
się odmienną doktryną medialną, w znacznej mierze opozycyjną
do doktryny dominującej, jaką jest doktryna liberalna.
Dobrze się stało, iż literatura przedmiotu poświęcona mediom
wyznaniowym i religijnym wzbogaci się o nową pozycję. Chociaż
większość materiałów tomu ma charakter wstępnych
ustaleń badawczych, to jednak w sposób istotny przybliża nas
do całościowego opisu podsystemu mediów wyznaniowych
i religijnych w polskim systemie medialnym.
Z recenzji prof. dr. hab. Mariana Gieruli
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.