|
Modele dyfuzji rynkowej innowacyjnych produktów
Dyfuzja rynkowa jest jednym z najmniej poznawczo i praktycznie spenetrowanych zagadnień. Nic więc dziwnego, że polska literatura z tego zakresu jest wyjątkowo uboga. Napisanie książki było więc możliwe dzięki uzyskanym stypendiom naukowym rządów Szwecji i Norwegii. Pobyt na Uniwersytecie w Göteborgu, w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Bergen oraz Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania w Honefoss pozwolił autorce nie tylko na podjęcie badań nad problemem dyfuzji rynkowej, ale także dał sposobność zapoznania się z najnowszą literaturą światową oraz uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach i sympozjach. Zasadniczą tezą książki jest próba odpowiedzi na pytanie: czy proces dyfuzji rynkowej ma charakter losowy i przebiega bez dających się zaobserwować prawidłowości, czy też rządzą nim jakieś zależności. W przypadku potwierdzenia się hipotezy, że w dyfuzji rynkowej można dostrzec pewne regularności, nasuwa się zagadnienie identyfikacji zasadniczych komponentów oraz problem ewentualnego ich opisu w postaci modelu matematycznego. Drugim celem badawczym jest próba określenia statusu metodologicznego teorii i modeli dyfuzji rynkowej.
Ilość stron
158
Rok wydania
1998
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
Klienci polecają również: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Modele dyfuzji rynkowej innowacyjnych produktów
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|