|
Modelowanie strategii rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwie
E-biznes nie jest tylko prostym przeniesieniem miejsca przeprowadzania transakcji do sieci. Jest on jednym z najbardziej przełomowych odkryć ostatnich lat, które przekracza granice państw, obniża koszty, przełamuje bariery techniczne, finansowe i geograficzne. Jest traktowany jako poważny czynnik rozwoju gospodarki i stanowi całkiem nowy sposób podejścia do handlu podmiotów zainteresowanych wymianą handlową. Pozwala nie tylko na szybki przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi użytkownikami rynku, ale przede wszystkim na przerzucenie większości tych operacji na komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Autor reprezentuje pogląd, iż osiągnięcia finansowe przedsiębiorstwa oraz jego pozycja na rynku mogą ulec wydatnej poprawie poprzez ukierunkowanie się na rozwiązania e-biznesowe, to jest na te obszary działalności, które zwiększają przychody finansowe przedsiębiorstwa. Rozwój Internetu (a w szczególności tzw. przetwarzania rozproszonego) powodować będzie redukcję kosztów informatyzacji firm i będzie zwiększać gotowość informacyjną (i niezawodność) zastosowań informatyki. Przedsiębiorstwa nie będą zmuszane do inwestowania w zakup rozwiązania i jego utrzymanie, a jedynie będą czerpać z niego korzyści.
Ilość stron
148
Rok wydania
2007
|
Klienci polecają również: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Modelowanie strategii rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwie
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|