|
Negocjacje w sytuacjach kryzysowych
Publikacja dostępna też w 
Rok wydania 2018
Instytucja negocjacji policyjnych w Polsce ma bardzo krótką tradycję. Pierwsza i jedyna
etatowa sekcja negocjacyjna powstała w 1990 r. i została ulokowana w strukturze Wydziału
Antyterrorystycznego Komendy Stołecznej Policji. Policyjni negocjatorzy uczestniczyli
w prowadzeniu negocjacji ze sprawcami różnych sytuacji kryzysowych. Nowe zadanie, jakim
było prowadzenie negocjacji z różnego typu sprawcami sytuacji kryzysowych, realizowali,
opierając się głównie na własnym doświadczeniu i wyczuciu. W tym czasie w Polsce nie
istniał system negocjacji policyjnych bazujący na przepisach prawa i specjalistycznych
szkoleniach, negocjacje prowadziły osoby nieprzygotowane, a styl ich przebiegu
przypominał sceny z filmów akcji typu Brudny Harry.
Ze wstępu
Część pierwsza. Podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem kryzysowym
Część druga. Podejmowanie decyzji na miejscu zdarzenia
Część trzecia. Zapotrzebowanie informacyjne podczas kierowania sytuacją kryzysową
Część czwarta. Warianty strategiczne zarządzania sytuacją kryzysową
Część piąta. Negocjacje w sprawie uwalniania zakładników
Część szósta. Aspekty psychologiczne i charakterystyka sprawców sytuacji kryzysowych
Część siódma. Taktyka prowadzenia negocjacji
Część ósma. Studium przypadków
Monachium 1972
Sacramento 1991
Warszawa 1996
Lima 1996
Biesłan 2004
Bibliografia
Ilość stron
127
Rok wydania
2018
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Negocjacje w sytuacjach kryzysowych
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|