Rok wydania 2020
Współcześnie społeczeństwo i gospodarka ulegają wielu złożonym i wielowymiarowym przemianom, które są uwarunkowane różnymi czynnikami. W życiu społeczno-gospodarczym wzrasta rola i znaczenie intensywnie rozwijających się nowych technologii, oddziałujących w znaczącym stopniu na zjawiska i procesy zachodzące na progu trzeciej dekady XXI wieku. Do kluczowych czynników rozwoju społeczno-ekonomicznego i wzrostu gospodarczego można zaliczać szeroko rozumiane czynniki związane z nowoczesnymi technologiami. W tym kontekście bardzo ważne i adekwatne miejsce w naukach społecznych powinny zajmować zagadnienia dotyczące nowych technologii w perspektywie ekonomiczno-społecznej.
Temat niniejszej monografii naukowej Nowe technologie w sferze społecznej i gospodarczej łączy aspekty teoretyczne i praktyczne oraz może być uznany za ważny, aktualny i interesujący. Celem głównym publikacji jest zaprezentowanie wieloaspektowego ujęcia wykorzystania nowoczesnych technologii w różnych wymiarach aktywności społeczno-gospodarczej. W rozważaniach wskazano na ważność problematyki zastosowania nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w działalności społeczno-gospodarczej. Uwzględniając przyjęte założenia, w badaniach wykorzystano różne metody i techniki, w tym metodę krytycznej analizy literatury, analizy i syntezy, dedukcji i indukcji oraz metodę opisową. W książce zaprezentowano także wyniki związane z przeprowadzeniem badań ankietowych.
Ze wstępu
ROZDZIAŁ 1
Karol Kuczera
Zastosowanie teorii zbiorów przybliżonych do modelowania rozwoju organizacji
ROZDZIAŁ 2
Aleksandra Świeboda
Możliwości technologii cyfrowych w edukacji zdrowotnej
ROZDZIAŁ 3
Lilla Knop
Rola obserwatoriów technologicznych w regionalnym ekosystemie innowacji
ROZDZIAŁ 4
Julia Giera, Ewa Kulińska
Zarządzanie ryzykiem w procesie wydania towaru z magazynu z wykorzystaniem systemu
klasy WMS
ROZDZIAŁ 5
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska
Model kształtowania kompetencji cyfrowych wśród dzieci i młodzieży w szkołach
ROZDZIAŁ 6
Artur Grabowski
Niemieckie przedsiębiorstwa piłkarskie wobec zrównoważonego rozwoju i ekspansji
e-gospodarki
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.