Strona głównaEKONOMIANowoczesna komunikacja na globalnym rynku
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

40,00 zł

EAN: 9788379723768
ISBN/ISSN: 978-83-7972-376-8
Produkt niedostępny
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020



Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje

komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je

rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora,

czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje

w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku

do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna

uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku. W zależności od rodzaju, celów

i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców,

a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele

komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku

komputerowym.


Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki

oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję

komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy. Publikacja

przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska

nauki zainteresowanych problematyką nowoczesnej komunikacji marketingowej,

menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak też innych instytucji, w tym

regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk

społecznych (przede wszystkim nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografii społeczno-

ekonomicznej i gospodarki przestrzennej).

 


                                                                                                       Z wprowadzenia






Rozdział 1

Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych

marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech)

 

Rozdział 2

Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański,

Barbara Mróz-Gorgoń)

 

Rozdział 3

Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz)

 

Rozdział 4

Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych

technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat)

 

Rozdział 5

Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek)

 

Rozdział 6

Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla – wyniki

badań (Beata Tarczydło)

 

Rozdział 7

Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji

(Karina Tessar)

 

Bibliografia
 

Spis tabel

Spis rysunkow

Autorzy

Summary

Ilość stron 130
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję