Strona głównaEKONOMIANowoczesna komunikacja na globalnym rynku
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Wiedza ekspercka a ekonometryczne modelowanie cen gruntów w aglomeracji szczecińskiej
Szybki podgląd
35,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Jean-Rodolphe Perronet – prekursor naukowego zarządzania
Szybki podgląd
35,00 zł
Polecamy
Franz Kugler (1808–1858), Hans Lutsch (1854–1922)  i Hugo Lemcke (1835–1926). Z dziejów badań nad...
Szybki podgląd
58,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
O potrzebie zwiększenia aktywności zawodowej kobiet w Polsce
Szybki podgląd
70,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

40,00 zł

EAN: 9788379723768
ISBN/ISSN: 978-83-7972-376-8
Produkt niedostępny
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020



Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje

komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je

rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora,

czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje

w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku

do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna

uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku. W zależności od rodzaju, celów

i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców,

a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele

komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku

komputerowym.


Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki

oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję

komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy. Publikacja

przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska

nauki zainteresowanych problematyką nowoczesnej komunikacji marketingowej,

menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak też innych instytucji, w tym

regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk

społecznych (przede wszystkim nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografii społeczno-

ekonomicznej i gospodarki przestrzennej).

 


                                                                                                       Z wprowadzenia






Rozdział 1

Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych

marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech)

 

Rozdział 2

Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański,

Barbara Mróz-Gorgoń)

 

Rozdział 3

Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz)

 

Rozdział 4

Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych

technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat)

 

Rozdział 5

Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek)

 

Rozdział 6

Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla – wyniki

badań (Beata Tarczydło)

 

Rozdział 7

Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji

(Karina Tessar)

 

Bibliografia
 

Spis tabel

Spis rysunkow

Autorzy

Summary

Ilość stron 130
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Liturgia della fede civile. La controversia liparitana dai riformatori del Boun Gusto a...
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł 36,00 zł
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję