Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

40,00 zł

EAN: 9788379723768
ISBN/ISSN: 978-83-7972-376-8
Produkt dostępny (29 egz.)
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020



Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje

komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je

rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora,

czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje

w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku

do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna

uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku. W zależności od rodzaju, celów

i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców,

a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele

komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku

komputerowym.


Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki

oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję

komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy. Publikacja

przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska

nauki zainteresowanych problematyką nowoczesnej komunikacji marketingowej,

menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak też innych instytucji, w tym

regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk

społecznych (przede wszystkim nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografii społeczno-

ekonomicznej i gospodarki przestrzennej).

 


                                                                                                       Z wprowadzenia






Rozdział 1

Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych

marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech)

 

Rozdział 2

Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański,

Barbara Mróz-Gorgoń)

 

Rozdział 3

Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz)

 

Rozdział 4

Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych

technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat)

 

Rozdział 5

Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek)

 

Rozdział 6

Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla – wyniki

badań (Beata Tarczydło)

 

Rozdział 7

Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji

(Karina Tessar)

 

Bibliografia
 

Spis tabel

Spis rysunkow

Autorzy

Summary

Ilość stron 130
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.