Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

50,00 zł

Autor/Redaktor: Grażyna Rosa
EAN: 9788379723652
ISBN/ISSN: 978-83-7972-365-2
Produkt dostępny (38 egz.)
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020


Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbior­com problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.

Założeniem monografii jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kolejo­wych przewozach pasażerskich w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci (podróżni), co w usłudze pasażerskiego transportu kolejowego jest dla nich priorytetowe i jak oceniają realizację tych postulatów oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
– przedstawiono przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście kra­jowym i międzynarodowym,
–zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
–zaprezentowano wyniki badań pierwotnych „młodych dorosłych” obej­mujące zarówno preferencje podróżnych, jak i ocenę realizacji poszcze­gólnych cech i działań marketingowych przez przewoźników kolejowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
–wskazano kierunki rozwoju marketingu od tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach pasażerskich.

Koncepcja monografii obejmuje zagadnienia teoretyczne związane zarówno z tradycyjnym, jak i nowoczesnym marketingiem oraz identyfikację problematy­ki działań i instrumentów marketingowych w kolejowych przewozach pasażer­skich obecnie i w przyszłości.

 

                                                                                                                Ze wstępu





1. Koncepcja nowoczesnego marketingu

1.1. Definicje marketingu

1.2. Ujęcie tradycyjne problematyki marketingu

1.3. Ujęcie nowoczesne problematyki marketingu


2. Marketing usług transportowych

2.1. Pojęcie oraz istota marketingu usług transportowych

2.2. Badania marketingowe i segmentacja rynku usług transportowych

2.3. Ujęcie tradycyjne problematyki marketingu w przewozach pasażerskich

2.4. Ujęcie nowoczesne problematyki marketingu w przewozach pasażerskich


3. Kolejowe przewozy pasażerskie

3.1. Rynek przewozów pasażerskich

3.2. Charakterystyka kolejowych przewozów pasażerskich w Polsce

3.3. Finansowanie infrastruktury w sektorze transportu w Polsce ze środków UE

3.4. Obszary finansowania projektów z sektora transportu


4. Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich w świetle zachowań

komunikacyjnych konsumentów

4.1. Definicja zachowań konsumentów na rynku usług transportowych

4.2. Czynniki wpływające na zachowania konsumentów na rynku usług transportowych

4.3. Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich na rynku usług transportowych

4.4. Zachowania komunikacyjne Polaków

4.5. Możliwości poprawy konkurencyjności kolejowych przewozów pasażerskich w Polsce


5. Preferencje nabywców i ocena realizacji działań marketingowych

w kolejowych przewozach pasażerskich

5.1. Preferencje nabywców

5.2. Podstawowe statystyki opisowe mierzonych zmiennych ilościowych wraz z testem

normalności rozkładu

5.3. Związki zmiennych socjodemograficznych z preferencjami nabywców usług

5.4. Preferencje nabywców dotyczące nowoczesnych technologii

5.5. Preferencje nabywców dotyczące czasu podróży

5.6. Preferencje nabywców dotyczące ceny przejazdu

5.7. Ocena usług świadczonych w kolejowych przewozach pasażerskich

5.8. Ocena możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii

5.9. Ocena czasu podróży

5.10. Ocena ceny przejazdu

5.11. Podsumowanie badań i wnioski


6. Od marketingu tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach

pasażerskich

6.1. Ujęcie tradycyjne działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich

– ocena

6.2. Ujęcie nowoczesne działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich

– propozycja



Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Summary

Ilość stron 192
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.