Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Podmioty gospodarki turystycznej a rynek turystyczny

35,00 zł

Autor/Redaktor: Beata Meyer
ISBN/ISSN: 1644-0501
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Rok wydania 2014 (dodruk)

Seria: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2(26) ZN 806

FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

Małgorzata Bednarczyk

Propozycja metodyczna badań regionalnego potencjału innowacyjności

w perspektywie przedsiębiorstw turystycznych

 

Katarzyna Biełuszko

Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach

dystrybucji usług hotelarskich

 

Krzysztof Borodako

Planowanie strategiczne oparte na partycypacji w przedsiębiorstwie turystycznym

– wyniki badań empirycznych

 

Irena Jędrzejczyk

Innowacyjność funkcjonalno-organizacyjna przedsiębiorstw na rynku turystycznym

 

Dagmara Plata-Alf

„Organizacje bez ścian” – proces wirtualizacji przedsiębiorstw branży turystycznej

 

Grzegorz Karapuda, Marta Sidorkiewicz

Kreowanie specjalnej oferty hotelarskiej w oparciu o segmentację klientów.

Studium przypadku

 

Zygmunt Sysiak

Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku turystycznym wobec współczesnych wyzwań

 

Anna Tokarz-Kocik

System motywacyjny i jego znaczenie w zaspokajaniu potrzeb pracowników

przedsiębiorstwa hotelarskiego na przykładzie wybranego hotelu

 

Ewa Wszendybył-Skulska

Zarządzanie kompetencjami w branży hotelarskiej

 

 

 

 

REGIONALNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO

 

Krzysztof Celuch

Kreowanie i promocja branży targowo-kongresowej w województwie świętokrzyskim

jako nowej postaci produktu na rynku turystycznym

 

Andrzej Hadzik, Rajmund Tomik

Znaczenie rekreacji fizycznej we współczesnej turystyce uzdrowiskowej na przykładzie

badań gości górnośląskich kurortów

 

Mikołaj Jalinik

Kierunki zagospodarowania turystyczno-rekreacyjnego Puszczy Białowieskiej

 

Rafał Maćkowiak

Znaczenie drugich domów dla funkcjonowania rynku turystycznego w gminie Rewal

 

Marta Bordun, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska

Polityka lokalna w zakresie rozwoju turystyki i rekreacji w Szczecinie

 

Mariusz Sołtysik, Piotr Oleśniewicz, Dariusz Ilnicki, Wojciech Fedyk

Zróżnicowanie udziału sektora społecznego w rynku turystycznym i sportowo-rekreacyjnym

podmiejskich gmin Dolnego Śląska

 

Katarzyna Orfin

Kształtowaniu turystycznego wizerunku obszaru w oparciu o wydarzenia.

Studium przypadku The Tall Ships’ Races 2007 i 2013 w Szczecinie

Andrzej Rapacz, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska

Możliwości i kierunki rozwoju rynku spa & wellness na Dolnym Śląsku

 

Adam R. Szromek – Prospektywność koncepcji ewolucji obszarów turystycznych

próba identyfikacji czynników podnoszących użyteczność koncepcji deskryptywnych

 

Edward Wiśniewski

Kształtowanie produktów na lokalnym rynku turystycznym na przykładzie Kołobrzegu

 

Jan Zawadka

Preferencje seniorów dotyczące wypoczynku na wsi na terenie Lubelszczyzny i Podlasia

 

Piotr Zawadzki

Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju agroturystyki w powiecie jeleniogórskim

 

Ilość stron 330
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Podmioty gospodarki turystycznej a rynek turystyczny

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.