Rok wydania 2014 (dodruk)
Seria: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2(26) ZN 806
FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKU TURYSTYCZNYM
Małgorzata Bednarczyk
Propozycja metodyczna badań regionalnego potencjału innowacyjności
w perspektywie przedsiębiorstw turystycznych
Katarzyna Biełuszko
Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach
dystrybucji usług hotelarskich
Krzysztof Borodako
Planowanie strategiczne oparte na partycypacji w przedsiębiorstwie turystycznym
– wyniki badań empirycznych
Irena Jędrzejczyk
Innowacyjność funkcjonalno-organizacyjna przedsiębiorstw na rynku turystycznym
Dagmara Plata-Alf
„Organizacje bez ścian” – proces wirtualizacji przedsiębiorstw branży turystycznej
Grzegorz Karapuda, Marta Sidorkiewicz
Kreowanie specjalnej oferty hotelarskiej w oparciu o segmentację klientów.
Studium przypadku
Zygmunt Sysiak
Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku turystycznym wobec współczesnych wyzwań
Anna Tokarz-Kocik
System motywacyjny i jego znaczenie w zaspokajaniu potrzeb pracowników
przedsiębiorstwa hotelarskiego na przykładzie wybranego hotelu
Ewa Wszendybył-Skulska
Zarządzanie kompetencjami w branży hotelarskiej
REGIONALNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO
Krzysztof Celuch
Kreowanie i promocja branży targowo-kongresowej w województwie świętokrzyskim
jako nowej postaci produktu na rynku turystycznym
Andrzej Hadzik, Rajmund Tomik
Znaczenie rekreacji fizycznej we współczesnej turystyce uzdrowiskowej na przykładzie
badań gości górnośląskich kurortów
Mikołaj Jalinik
Kierunki zagospodarowania turystyczno-rekreacyjnego Puszczy Białowieskiej
Rafał Maćkowiak
Znaczenie drugich domów dla funkcjonowania rynku turystycznego w gminie Rewal
Marta Bordun, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska
Polityka lokalna w zakresie rozwoju turystyki i rekreacji w Szczecinie
Mariusz Sołtysik, Piotr Oleśniewicz, Dariusz Ilnicki, Wojciech Fedyk
Zróżnicowanie udziału sektora społecznego w rynku turystycznym i sportowo-rekreacyjnym
podmiejskich gmin Dolnego Śląska
Katarzyna Orfin
Kształtowaniu turystycznego wizerunku obszaru w oparciu o wydarzenia.
Studium przypadku The Tall Ships’ Races 2007 i 2013 w Szczecinie
Andrzej Rapacz, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska
Możliwości i kierunki rozwoju rynku spa & wellness na Dolnym Śląsku
Adam R. Szromek – Prospektywność koncepcji ewolucji obszarów turystycznych
próba identyfikacji czynników podnoszących użyteczność koncepcji deskryptywnych
Edward Wiśniewski
Kształtowanie produktów na lokalnym rynku turystycznym na przykładzie Kołobrzegu
Jan Zawadka
Preferencje seniorów dotyczące wypoczynku na wsi na terenie Lubelszczyzny i Podlasia
Piotr Zawadzki
Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju agroturystyki w powiecie jeleniogórskim