Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Sytuacja społeczno-wychowawcza rodziny dziecka z mukopolisacharydozą...
Szybki podgląd
55,00 zł
Polityka Europejska. Koncepcyjne i doktrynalne podstawy na przykładzie Niemiec
Szybki podgląd
55,00 zł
12 Pułk Ułanów Podolskich. Księga rozkazów dziennych – kampania włoska czerwiec – grudzień 1944
Szybki podgląd
85,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł
Kierowane odkrywanie matematyki we wczesnej edukacji
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Korekcja wad wzroku dla optyków okularowych
Szybki podgląd
45,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego

35,00 zł

Autor/Redaktor: Beata Meyer
ISBN/ISSN: 1644-0501
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2014 (dodruk)

Seria: Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 1(25) ZN 805

TEORETYCZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA

RYNKU TURYSTYCZNEGO

 

Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka

Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym

 

Magdalena Kachniewska

Polaryzacja podaży turystycznej jako stymulanta rozwoju sieciowych produktów

turystycznych

 

Iryna Manczak  

Kryteria segmentacji rynku turystycznego miasta – zarys koncepcji

 

Jolanta Mirek  

Specyfika i znaczenie badań marketingowych na między-narodowym rynku

 turystycznym

 

Agata Niemczyk

Produkty systemowe na rynku turystycznym

 

Aleksander Panasiuk

Relacje na rynku turystycznym

 

Michał Roman

Znaczenie innowacji w funkcjonowaniu sektora turystycznego – podejście

teoretyczne i praktyczne

 

Ewa Dziedzic, Teresa Skalska

Metodologiczne podstawy budowy indeksu konkurencyjności w obszarze

turystyki w Polsce

 

  

 

KSZTAŁTOWANIE PODAŻY NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

Krzysztof Cieślikowski, Joanna Kantyka

Współczesne obiekty sportowe jako podmioty na rynku turystyki biznesowej w Polsce

 

Maciej Dębski

Współpraca przedsiębiorstw jako element zarządzania regionem turystycznym

Katarzyna Majchrzak, Katarzyna Nowak – Niestandardowe techniki marketingowe

w działalności przedsiębiorstw turystycznych

 

Marcin Hundert, Adam Pawlicz

Wybrane czynniki wpływające na ceny usług hotelarskich w polskich miastach

wojewódzkich

 

Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Michał Rudnicki

Usługi firmowe – wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce

 

Agnieszka Wartecka-Ważyńska

Kompetencje zawodowe absolwentów kierunku turystyka i rekreacja

Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na rynku pracy

 

  

 

POPYT NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

Agata Balińska

Determinanty popytu mieszkańców Warszawy na usługi agroturystyczne

 

Cieplik Justyna, Izabela Gruszka, Wojciech Fedyk, Tomasz Smolarski

Przystosowanie wybranych atrakcji turystycznych do obsługi współ-czesnego

ruchu turystycznego w opinii wybranej grupy konsumentów

 

Joanna Kizielewicz

Zachowania nabywcze turystów wypoczywających w strefie nadmorskiej

Wybrzeża Gdańskiego

 

Krzysztof Parzych

Uwarunkowania aktywności turystycznej osób w starszym wieku.

Studium przypadku słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Słupsku

 

Sławomir Pytel

Atrakcyjność turystyczna miejsc migracji seniorów z województwa śląskiego

 

Joanna Śniadek, Alina Zajadacz

Turystyka i rekreacja a jakość życia mieszkańców Leszna

 

Romana Głowicka-Wołoszyn, Andrzej Wołoszyn

Obiektywna i subiektywna ocena sytuacji finansowej gospodarstw domowych

w Polsce a popyt na turystykę zorganizowaną

 

Michał Żemła

Autentyczność obiektywistyczna wybranych typów atrakcji w oczach turysty

w kształtowaniu doświadczenia turystów

 

Ilość stron 404
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 30,00 zł
Czytania. Szkice krytyczne o książkach
Szybki podgląd
38,00 zł 28,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Organizacje mniejszości narodowych i etnicznych w województwie zachodniopomorskim
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Błąd jako znamię typu czynu zabronionego w polskim prawie karnym
Szybki podgląd
55,00 zł 45,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.