Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego

35,00 zł

Autor/Redaktor: Beata Meyer
ISBN/ISSN: 1644-0501
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Rok wydania 2014 (dodruk)

Seria: Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 1(25) ZN 805

TEORETYCZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA

RYNKU TURYSTYCZNEGO

 

Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka

Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym

 

Magdalena Kachniewska

Polaryzacja podaży turystycznej jako stymulanta rozwoju sieciowych produktów

turystycznych

 

Iryna Manczak  

Kryteria segmentacji rynku turystycznego miasta – zarys koncepcji

 

Jolanta Mirek  

Specyfika i znaczenie badań marketingowych na między-narodowym rynku

 turystycznym

 

Agata Niemczyk

Produkty systemowe na rynku turystycznym

 

Aleksander Panasiuk

Relacje na rynku turystycznym

 

Michał Roman

Znaczenie innowacji w funkcjonowaniu sektora turystycznego – podejście

teoretyczne i praktyczne

 

Ewa Dziedzic, Teresa Skalska

Metodologiczne podstawy budowy indeksu konkurencyjności w obszarze

turystyki w Polsce

 

  

 

KSZTAŁTOWANIE PODAŻY NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

Krzysztof Cieślikowski, Joanna Kantyka

Współczesne obiekty sportowe jako podmioty na rynku turystyki biznesowej w Polsce

 

Maciej Dębski

Współpraca przedsiębiorstw jako element zarządzania regionem turystycznym

Katarzyna Majchrzak, Katarzyna Nowak – Niestandardowe techniki marketingowe

w działalności przedsiębiorstw turystycznych

 

Marcin Hundert, Adam Pawlicz

Wybrane czynniki wpływające na ceny usług hotelarskich w polskich miastach

wojewódzkich

 

Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Michał Rudnicki

Usługi firmowe – wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce

 

Agnieszka Wartecka-Ważyńska

Kompetencje zawodowe absolwentów kierunku turystyka i rekreacja

Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na rynku pracy

 

  

 

POPYT NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

Agata Balińska

Determinanty popytu mieszkańców Warszawy na usługi agroturystyczne

 

Cieplik Justyna, Izabela Gruszka, Wojciech Fedyk, Tomasz Smolarski

Przystosowanie wybranych atrakcji turystycznych do obsługi współ-czesnego

ruchu turystycznego w opinii wybranej grupy konsumentów

 

Joanna Kizielewicz

Zachowania nabywcze turystów wypoczywających w strefie nadmorskiej

Wybrzeża Gdańskiego

 

Krzysztof Parzych

Uwarunkowania aktywności turystycznej osób w starszym wieku.

Studium przypadku słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Słupsku

 

Sławomir Pytel

Atrakcyjność turystyczna miejsc migracji seniorów z województwa śląskiego

 

Joanna Śniadek, Alina Zajadacz

Turystyka i rekreacja a jakość życia mieszkańców Leszna

 

Romana Głowicka-Wołoszyn, Andrzej Wołoszyn

Obiektywna i subiektywna ocena sytuacji finansowej gospodarstw domowych

w Polsce a popyt na turystykę zorganizowaną

 

Michał Żemła

Autentyczność obiektywistyczna wybranych typów atrakcji w oczach turysty

w kształtowaniu doświadczenia turystów

 

Ilość stron 404
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Księgarnia MINERWA

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.