Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Sytuacja społeczno-wychowawcza rodziny dziecka z mukopolisacharydozą...
Szybki podgląd
55,00 zł
Polityka Europejska. Koncepcyjne i doktrynalne podstawy na przykładzie Niemiec
Szybki podgląd
55,00 zł
12 Pułk Ułanów Podolskich. Księga rozkazów dziennych – kampania włoska czerwiec – grudzień 1944
Szybki podgląd
85,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł
Kierowane odkrywanie matematyki we wczesnej edukacji
Szybki podgląd
45,00 zł
W salonie międzykulturowości Magazyn Polsko-Niemiecki DIALOG w latach 1987 – 2017
Szybki podgląd
48,00 zł
Polecamy
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Korekcja wad wzroku dla optyków okularowych
Szybki podgląd
45,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro

10,00 zł

Autor/Redaktor: Józef Perenc
ISBN/ISSN: 978-83-7241-700-8
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:

Zapytaj o produkt

Książka przeznaczona jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i praktyków gospodarczych. Autorzy poszczególnych rozdziałów pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu oraz tak "pokierować" myśleniem i działaniem czytelników, aby wiedza marketingowa, którą zdobędą, była użyteczna w praktyce gospodarczej. W pierwszej części pracy przedstawiono m.in. istotę marketingu, trendy w otoczeniu marketingowym przedsiębiorstw, system informacji marketingowej, organizację i techniki badań marketingowych, metody wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasady kształtowania cen oraz problemy promocji. W części drugiej oprócz analizy rozwoju marketingu wewnętrznego, marketingu usług, euromarketingu oraz marketingu doświadczeń, omówiono również nowe formy promocji oraz znaczenie planowania i strategii marketingowych dla przedsiębiorstwa.

Ilość stron 444
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Klienci polecają również:
Współpraca kredytowa małych i średnich przedsiębiorstw z bankami komercyjnymi. Doświadczenia Polski
Szybki podgląd

Współpraca kredytowa małych i średnich przedsiębiorstw z bankami komercyjnymi. Doświadczenia Polski

3,00 zł

Status antyoksydacyjny wybranych gatunków ryb słodkowodnych w wieku od 3 do 24 miesięcy
Szybki podgląd

Status antyoksydacyjny wybranych gatunków ryb słodkowodnych w wieku od 3 do 24 miesięcy

32,00 zł

Głowonogi. Łodziki, ośmiornice, mątwy i kalmary.
Szybki podgląd

Głowonogi. Łodziki, ośmiornice, mątwy i kalmary.

21,00 zł

Dynamika zarażenia helmintami przewodu pokarmowego troci (Salmo trutta m. trutta L.) i łososi...
Szybki podgląd

Dynamika zarażenia helmintami przewodu pokarmowego troci (Salmo trutta m. trutta L.) i łososi...

1,00 zł

Dynamika przemiany lipidowej i mineralnej w ontogenezie bydła.
Szybki podgląd

Dynamika przemiany lipidowej i mineralnej w ontogenezie bydła.

1,00 zł

Zagadnienia odrębności prawa karnego skarbowego
Szybki podgląd

Zagadnienia odrębności prawa karnego skarbowego

5,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Błąd jako znamię typu czynu zabronionego w polskim prawie karnym
Szybki podgląd
55,00 zł 45,00 zł
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Organizacje mniejszości narodowych i etnicznych w województwie zachodniopomorskim
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 30,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Czytania. Szkice krytyczne o książkach
Szybki podgląd
38,00 zł 28,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.