Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Gamifikacja atrakcji turystycznych z wykorzystaniem platformy emused.eu
Szybki podgląd
35,00 zł
Liturgia della fede civile. La controversia liparitana dai riformatori del Boun Gusto a...
Szybki podgląd
35,00 zł
Operator systemu dystrybucyjnego na współczesnym rynku elektroenergetycznym
Szybki podgląd
50,00 zł
Dialog i aktywizacja w rozwijaniu kompetencji pedagogicznych studentów resocjalizacji
Szybki podgląd
50,00 zł
Heurystyka a heurystyki polityczne oraz zagadnienia pokrewne. Wstęp do problematyki
Szybki podgląd
50,00 zł
E-administracja publiczna jako nowy model funkcjonowania administracji publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Czynniki jakościowe rozwoju regionalnego jako podstawa delimitacji obszarów problemowych na ...
Szybki podgląd
45,00 zł
Palety ładunkowe. Teoretyczne i praktyczne wymiary eksploatacji w aspekcie zrównoważonego rozwoju
Szybki podgląd
35,00 zł
Kierowane odkrywanie matematyki we wczesnej edukacji
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Kobiety we współczesnej gospodarce
Szybki podgląd
38,00 zł
Ochrona i konserwacja zabytków Szczecina po 1945 roku
Szybki podgląd
50,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Filipa Hainhofera dziennik podróży zawierający obrazki z Frankonii, Saksonii...
Szybki podgląd
58,00 zł
Głosy sojuszników spraw kobiet. Pisma mężczyzn wspierających emancypację Polek w drugiej poł. XIX...
Szybki podgląd
90,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro

10,00 zł

Autor/Redaktor: Józef Perenc
ISBN/ISSN: 978-83-7241-700-8
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:

Zapytaj o produkt

Książka przeznaczona jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i praktyków gospodarczych. Autorzy poszczególnych rozdziałów pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu oraz tak "pokierować" myśleniem i działaniem czytelników, aby wiedza marketingowa, którą zdobędą, była użyteczna w praktyce gospodarczej. W pierwszej części pracy przedstawiono m.in. istotę marketingu, trendy w otoczeniu marketingowym przedsiębiorstw, system informacji marketingowej, organizację i techniki badań marketingowych, metody wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasady kształtowania cen oraz problemy promocji. W części drugiej oprócz analizy rozwoju marketingu wewnętrznego, marketingu usług, euromarketingu oraz marketingu doświadczeń, omówiono również nowe formy promocji oraz znaczenie planowania i strategii marketingowych dla przedsiębiorstwa.

Ilość stron 444
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Klienci polecają również:
Współpraca kredytowa małych i średnich przedsiębiorstw z bankami komercyjnymi. Doświadczenia Polski
Szybki podgląd

Współpraca kredytowa małych i średnich przedsiębiorstw z bankami komercyjnymi. Doświadczenia Polski

3,00 zł

Status antyoksydacyjny wybranych gatunków ryb słodkowodnych w wieku od 3 do 24 miesięcy
Szybki podgląd

Status antyoksydacyjny wybranych gatunków ryb słodkowodnych w wieku od 3 do 24 miesięcy

32,00 zł

Głowonogi. Łodziki, ośmiornice, mątwy i kalmary.
Szybki podgląd

Głowonogi. Łodziki, ośmiornice, mątwy i kalmary.

21,00 zł

Dynamika zarażenia helmintami przewodu pokarmowego troci (Salmo trutta m. trutta L.) i łososi...
Szybki podgląd

Dynamika zarażenia helmintami przewodu pokarmowego troci (Salmo trutta m. trutta L.) i łososi...

1,00 zł

Dynamika przemiany lipidowej i mineralnej w ontogenezie bydła.
Szybki podgląd

Dynamika przemiany lipidowej i mineralnej w ontogenezie bydła.

1,00 zł

Zagadnienia odrębności prawa karnego skarbowego
Szybki podgląd

Zagadnienia odrębności prawa karnego skarbowego

5,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 20,00 zł
Wirtualizacja organizacji
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Awangardysta w teatrze. Wileńskie teatralia Józefa Maślińskiego
Szybki podgląd
58,00 zł 40,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 45,00 zł
Badania osadów dennych akwenów śródlądowych z zastosowaniem metod hydroakustycznych
Szybki podgląd
90,00 zł 50,00 zł
Polscy Żydzi za murami nazistowskich gett. Wstęp i Komentarz Marek Skwara
Szybki podgląd
68,00 zł 33,00 zł
Kobieta. W zwierciadle języka i kultury
Szybki podgląd
65,00 zł 45,00 zł
Co my wiemy o NXXIiHL?
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.