|
Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro
Książka przeznaczona jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i praktyków gospodarczych. Autorzy poszczególnych rozdziałów pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu oraz tak "pokierować" myśleniem i działaniem czytelników, aby wiedza marketingowa, którą zdobędą, była użyteczna w praktyce gospodarczej. W pierwszej części pracy przedstawiono m.in. istotę marketingu, trendy w otoczeniu marketingowym przedsiębiorstw, system informacji marketingowej, organizację i techniki badań marketingowych, metody wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasady kształtowania cen oraz problemy promocji. W części drugiej oprócz analizy rozwoju marketingu wewnętrznego, marketingu usług, euromarketingu oraz marketingu doświadczeń, omówiono również nowe formy promocji oraz znaczenie planowania i strategii marketingowych dla przedsiębiorstwa.
Ilość stron
444
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
Klienci polecają również: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|