Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Sytuacja społeczno-wychowawcza rodziny dziecka z mukopolisacharydozą...
Szybki podgląd
55,00 zł
Polityka Europejska. Koncepcyjne i doktrynalne podstawy na przykładzie Niemiec
Szybki podgląd
55,00 zł
12 Pułk Ułanów Podolskich. Księga rozkazów dziennych – kampania włoska czerwiec – grudzień 1944
Szybki podgląd
85,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł
Kierowane odkrywanie matematyki we wczesnej edukacji
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Korekcja wad wzroku dla optyków okularowych
Szybki podgląd
45,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce

42,00 zł

Autor/Redaktor: Marcin Janowski
EAN: 9788379724291
ISBN/ISSN: 978-83-7972-429-1
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020


Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez

operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem

i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie

oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie

nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu

innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą

skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi

kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu

marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania

i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów

świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.

 

W monografii dokonano analizy zjawisk marki i lojalności klientów, odnoszących się do

rynku usług kurierskich w Polsce. Ponadto analiza materiałów wtórnych została pogłębiona

o wyniki badań pierwotnych popytowej strony opisywanego rynku. Materiał badawczy,

uzyskany z wykorzystaniem metod computer-assisted web interview oraz paper & pen

personal interview
, został poddany analizie za pomocą czterech współczynników korelacji:

T-Czuprowa, V-Cramera, C-Pearsona i C-Pearsona skorygowanego.

 


                                                                                                                  Ze wstępu





Rozdział 1. Charakterystyka marki
1.1. Istota marki
1.2. Struktura marki
1.3. Wartość, siła oraz kapitał marki
1.4. Kreacja i aktywizacja marki
1.5. Podstawowe strategie marki
1.6. Nazwa marki jako istotny czynnik jej kreowania
1.7. Kreowanie marki przez Internet, e-branding

 
Rozdział 2. Popyt na rynku usług kurierskich w Polsce
2.1. Istota usługi kurierskiej
2.2. Liberalizacja i regulacja rynku usług kurierskich
2.3. Charakterystyka popytu na polskim rynku usług kurierskich
2.4. Klienci indywidualni rynku usług kurierskich
2.5. Klienci instytucjonalni rynku usług kurierskich
2.6. Charakterystyka podaży na polskim rynku usług kurierskich

 
Rozdział 3. Postrzeganie marki i lojalność klientów rynku usług kurierskich
w Polsce – analiza materiału badawczego
3.1. Metodyka badań
3.2. Świadomość na temat wybranych marek operatorów usług kurierskich wśród klientów indywidualnych
3.3. Lojalność klientów indywidualnych wobec marki na rynku usług kurierskich
3.4. Świadomość na temat wybranych marek operatorów usług kurierskich wśród klientów instytucjonalnych
3.5. Lojalność klientów instytucjonalnych wobec marki na rynku usług kurierskich
3.6. Analiza porównawcza wyników badań klientów indywidualnych i instytucjonalnych

 
Rozdział 4. Proponowane działania służące kreowaniu marki operatorów
funkcjonujących na polskim rynku 
usług kurierskich w aspekcie lojalności klientów
4.1. Charakterystyka zjawiska lojalności i jego wpływ na markę
4.2. Model kształtowania lojalności wobec marki na rynku usług kurierskich wśród klientów indywidualnych
4.3. Model kształtowania lojalności wobec marki na rynku usług kurierskich wśród klientów instytucjonalnych
4.4. Proponowane kierunki działań służące zwiększeniu skuteczności kreowania marki i lojalności klientów na rynku usług kurierskich

 
Podsumowanie

 
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Summary
Ilość stron 133
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 30,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Organizacje mniejszości narodowych i etnicznych w województwie zachodniopomorskim
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Czytania. Szkice krytyczne o książkach
Szybki podgląd
38,00 zł 28,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Błąd jako znamię typu czynu zabronionego w polskim prawie karnym
Szybki podgląd
55,00 zł 45,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.