Problemy Zarządzania Finansów i Marketingu 29 ZN 751

1,00 zł

Autor/Redaktor: Grażyna Rosa
ISBN/ISSN: 2712-2177
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:
Celem opracowania jest wskazanie znaczenia kierunków i procesów rozwojowych
w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów w zarządzaniu,
fi nansach i marketingu. Autorzy odnoszą się do różnych kwestii – od
bardzo ogólnych po rozwiązania szczegółowe. Opisano trendy występujące we
współczesnej gospodarce oraz instrumenty realizacji zaplanowanych zmian.
Całość problematyki ujęto w dwóch częściach, odnoszących się do wybranych
problemów z obszaru zarządzania, finansów i marketingu.
Ilość stron 200
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.