Strona głównaEKONOMIAProfesjonalna obsługa klienta
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Wiedza ekspercka a ekonometryczne modelowanie cen gruntów w aglomeracji szczecińskiej
Szybki podgląd
35,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Jean-Rodolphe Perronet – prekursor naukowego zarządzania
Szybki podgląd
35,00 zł
Polecamy
O potrzebie zwiększenia aktywności zawodowej kobiet w Polsce
Szybki podgląd
70,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Franz Kugler (1808–1858), Hans Lutsch (1854–1922)  i Hugo Lemcke (1835–1926). Z dziejów badań nad...
Szybki podgląd
58,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Profesjonalna obsługa klienta

52,00 zł

EAN: 9788379723423
ISBN/ISSN: 978-83-7972-342-3
Produkt niedostępny
Waga:0.45 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020


Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzeda­ży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się „twarzą w twarz” z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi.

Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawio­ne w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kie­runkach ekonomicznych.




Rozdział 1. Współczesne zachowania konsumentów

1.1. Wprowadzenie do problematyki zachowań konsumenckich – nowe trendy

1.2. Identyfikacja zachowań i postaw Polaków w świetle badań konsumenckich

 

Rozdział 2. Komunikacja z klientem

2.1. Istota pojęcia „komunikacja z klientem”

2.2. Elementy składowe komunikacji werbalnej i niewerbalnej z klientem 

2.3. Dopasowanie w komunikacji werbalnej i niewerbalnej

2.4. Kierunki rozwoju komunikacji interpersonalnej

 

Rozdział 3. Zakres pojęciowy oraz znaczenie obsługi klienta

3.1. Podejście proklienckie w procesie obsługi

3.2. Definicja i cele obsługi klienta

3.3. Rola obsługi klienta w budowaniu lojalności klienta

3.4. Etapy procesu sprzedaży a obsługa klienta

3.5. Obsługa klienta na rynku detalicznym

3.6. Obsługa klienta na rynku instytucjonalnym

 

Rozdział 4. Pracownicy obsługi klienta

4.1. Znaczenie obsługi klienta w usługach

4.2. Wpływ personelu na jakość obsługi klienta

4.3. Elementy procesu obsługi i ich standaryzacja

4.4. Elementy zarządzania organizacją a obsługa klienta

 

Rozdział 5. Bezpośrednia obsługa klienta

5.1. Istota pojęcia „bezpośrednia obsługa klienta”

5.2. Elementy składowe problematyki bezpośredniej obsługi klienta

5.3. Kierunki rozwoju bezpośredniej obsługi klienta


Rozdział 6. Telefoniczna obsługa klienta

6.1. Telefoniczne formy komunikacji

6.2. Kompetencje pracowników telefonicznego biura obsługi

6.3. Zasady prowadzenia rozmowy z klientem przez telefon

6.4. Problemy i rekomendacje w telefonicznej obsłudze klientów

 

Rozdział 7. Korespondencyjna obsługa klienta

7.1. Specyfika komunikacji pisemnej

7.2. Korespondencja za pomocą pism tradycyjnych

7.3. Korespondencja za pomocą pism elektronicznych

 

Rozdział 8. Obsługa klienta w Internecie

8.1. Strona internetowa w obsłudze klienta

8.2. Funkcjonalność i rozwiązania techniczne strony / sklepu internetowego

 

Rozdział 9. Targi i eventy – znaczenie w obsłudze klienta

9.1. Istota pojęć „targi” i „eventy”

9.2. Elementy składowe targów i eventów

9.3. Kierunki rozwoju targów i eventów

 

Rozdział 10. Obsługa reklamacji

10.1. Pojęcie i podstawy reklamacji

10.2. Przebieg procesu reklamacji

10.3. Rekomendacje odnośnie do obsługi reklamacji

 

Rozdział 11. Obsługa trudnego klienta

11.1. Specyfika i typy trudnych klientów

11.2. Komunikacja z trudnym klientem

 

Rozdział 12. Badania jakości obsługi klienta

12.1. Rola i metody badań jakości obsługi

 

Bibliografia

 

 

Ilość stron 228
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Liturgia della fede civile. La controversia liparitana dai riformatori del Boun Gusto a...
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł 36,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Profesjonalna obsługa klienta

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję