Strona głównaEKONOMIAPrzedsiębiorstwo w kryzysie
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Przedsiębiorstwo w kryzysie

48,00 zł

EAN: 9788379725311
ISBN/ISSN: 978-83-7972-531-1
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2022

W mojej ocenie zaproponowana tematyka jest ważna, aktualna, a koncepcja przyjęta w monografii jest interesująca i oryginalna. W pracy połączone zostały kwestie teoretyczne z wynikami badań oraz wywiadami z interesującymi osobowościami. Jest to interesująca propozycja, która powinna znaleźć swoje miejsce na polskim rynku wydawniczym. (…) Oceniana monografia – zgodnie z przedstawioną konstrukcją – jest pracą trzech autorek, a  nie zbiorem artykułów. Jest to praca zwarta, kolejne rozdziały korespondują ze sobą. Struktura monografii i  kolejność rozdziałów oraz podrozdziałów jest prawidłowa i odpowiada koncepcji publikacji. Monografia została skonstruowana w  sposób uniwersalny, umożliwiający zarówno jej całościowy odbiór, jak również czytanie poszczególnych elementów, bez utraty wartości merytorycznej. (…)  Tematyka kryzysów, w  tym kryzysów gospodarek czy przedsiębiorstw z  perspektywy epidemii SARS-CoV-2 jest bardzo ważna, aktualna i dobrze opisana w monografii. Z jednej strony w pracy podano informacje uogólniające kwestie kryzysów, z  drugiej odniesiono je do trwającej sytuacji zagrożenia epidemicznego. Jest to bardzo cenna analiza.

 

                                            Z recenzji dr hab. Justyny Franc-Dąbrowskiej, prof. SGGW






1. Kryzysy – (nie)szczególne warunki dla prowadzenia działalności

gospodarczej

1.1. Kryzysy – (nie)powszechne zjawiska w gospodarce

1.2. Przewidywanie kryzysu i jego konsekwencji z perspektywy ekonomisty

Steve’a Keena

1.3. Cykl finansowy jako sygnał ostrzegawczy kryzysu

1.4. Przedsiębiorstwo w kryzysie – kryzys w przedsiębiorstwie

1.5. Kryzys – szansą czy zagrożeniem? Case study

1.5.1. Valamar Riviera – chorwacka firma turystyczna

1.5.2. Unum Życie TUiR S.A. – ubezpieczenia na życie



2. Ekonomiczne i pozaekonomiczne aspekty funkcjonowania wybranych

przestrzennych 
układów gospodarczych w warunkach kryzysu

zdeterminowanego pandemią

2.1. Podstawy terminologiczne w przedmiocie badań

2.2. Gospodarka lokalna i regionalna jako przykłady przestrzennych układów

gospodarczych w kontekście kryzysu

2.3. Pandemia COVID-19 – implikacje i rekomendacje dla gospodarek. Przykład

gospodarek lokalnych i regionalnych

2.4. Regionalna i lokalna gospodarka turystyczna w warunkach kryzysu



3. Sektor kreatywny w Polsce w warunkach kryzysu

3.1. Zakres gospodarki kreatywnej

3.2. Gospodarka kreatywna w Polsce

3.3. Formy zatrudnienia oraz charakter pracy w sektorze kultury i kreatywnym

3.4. Zmiany modeli biznesowych podmiotów sektora kreatywnego w czasie kryzysu

3.5. Formy pomocowe dla osób i podmiotów działających w sektorze kreatywnym

3.6. Tworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorczości w przemysłach kreatywnych

na przykładzie regionu zachodniopomorskiego 

 

Bibliografia 


Spis rysunków i tabel

Summary

Ilość stron 146
Rok wydania 2022

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Przedsiębiorstwo w kryzysie

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję