Rok wydania 2020
Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące
zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,
komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie
nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla
turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na
zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia
poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne
uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest
omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,
geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).
Z wprowadzenia
Rozdział 1
Branding usług gastronomicznych na przykładzie wrocławskich restauracji – analiza
komparatywna (Mirosława Pluta-Olearnik, Marta Taler)
Rozdział 2
Komunikacja marketingowa muzeum z podmiotami otoczenia (Magdalena Sobocińska)
Rozdział 3
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w pszczelarstwie
(Aleksandra Wilczyńska, Natalia Żak)
Rozdział 4
Dynamika zmian liczby obiektów i miejsc noclegowych dla hoteli i innych obiektów
hotelarskich w latach 2009–2018 w krajach Unii Europejskiej i EFTA (Jacek Rudewicz)
Rozdział 5
Usługi żywieniowe w przestrzeni i obsłudze turystycznej – wybrane zagadnienia
(Daniel Szostak)
Rozdział 6
Monitoring oraz możliwości obniżenia poziomu liczby utonięć w sezonie letnim
na zachodniopomorskim wybrzeżu Bałtyku (Apoloniusz Kurylczyk)
Rozdział 7
Współczesne uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w Stanach
Zjednoczonych (Robert Rumiński)
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Autorzy
Summary