Strona głównaEKONOMIARozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

45,00 zł

EAN: 9788379723775
ISBN/ISSN: 978-83-7972-377-5
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020



Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące

zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,

komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie

nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla

turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na

zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia

poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne

uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA. 


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest

omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,

geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).

 

                                                                                                         
                                                                                                         Z wprowadzenia





Rozdział 1

Branding usług gastronomicznych na przykładzie wrocławskich restauracji – analiza

komparatywna (Mirosława Pluta-Olearnik, Marta Taler)

 

Rozdział 2

Komunikacja marketingowa muzeum z podmiotami otoczenia (Magdalena Sobocińska)

 

Rozdział 3

Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w pszczelarstwie

(Aleksandra Wilczyńska, Natalia Żak)

 

Rozdział 4

Dynamika zmian liczby obiektów i miejsc noclegowych dla hoteli i innych obiektów

hotelarskich w latach 2009–2018 w krajach Unii Europejskiej i EFTA (Jacek Rudewicz)

 

Rozdział 5

Usługi żywieniowe w przestrzeni i obsłudze turystycznej – wybrane zagadnienia

(Daniel Szostak)

 

Rozdział 6

Monitoring oraz możliwości obniżenia poziomu liczby utonięć w sezonie letnim

na zachodniopomorskim wybrzeżu Bałtyku (Apoloniusz Kurylczyk)

 

Rozdział 7

Współczesne uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w Stanach

Zjednoczonych (Robert Rumiński)

 

Bibliografia
 

Spis tabel

Spis rysunków

Autorzy

Summary





Ilość stron 144
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Dziennik Juliusza Zdanowskiego, Tom I, 22 VI 1915-29 IV 1917
Szybki podgląd
59,00 zł 50,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Ekwiwalenty w słownikach zniemczających i spolszczających na podstawie prac E. Engela i ...
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję