Rok wydania 2020
Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące
zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,
komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie
nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla
turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na
zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia
poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne
uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest
omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,
geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).
Z wprowadzenia
Rozdział 1
Branding usług gastronomicznych na przykładzie wrocławskich restauracji – analiza
komparatywna (Mirosława Pluta-Olearnik, Marta Taler)
Rozdział 2
Komunikacja marketingowa muzeum z podmiotami otoczenia (Magdalena Sobocińska)
Rozdział 3
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w pszczelarstwie
(Aleksandra Wilczyńska, Natalia Żak)
Rozdział 4
Dynamika zmian liczby obiektów i miejsc noclegowych dla hoteli i innych obiektów
hotelarskich w latach 2009–2018 w krajach Unii Europejskiej i EFTA (Jacek Rudewicz)
Rozdział 5
Usługi żywieniowe w przestrzeni i obsłudze turystycznej – wybrane zagadnienia
(Daniel Szostak)
Rozdział 6
Monitoring oraz możliwości obniżenia poziomu liczby utonięć w sezonie letnim
na zachodniopomorskim wybrzeżu Bałtyku (Apoloniusz Kurylczyk)
Rozdział 7
Współczesne uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w Stanach
Zjednoczonych (Robert Rumiński)
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Autorzy
Summary
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.