Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

45,00 zł

EAN: 9788379723775
ISBN/ISSN: 978-83-7972-377-5
Produkt dostępny (10 egz.)
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020



Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące

zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,

komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie

nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla

turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na

zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia

poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne

uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA. 


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest

omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,

geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).

 

                                                                                                         
                                                                                                         Z wprowadzenia





Rozdział 1

Branding usług gastronomicznych na przykładzie wrocławskich restauracji – analiza

komparatywna (Mirosława Pluta-Olearnik, Marta Taler)

 

Rozdział 2

Komunikacja marketingowa muzeum z podmiotami otoczenia (Magdalena Sobocińska)

 

Rozdział 3

Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w pszczelarstwie

(Aleksandra Wilczyńska, Natalia Żak)

 

Rozdział 4

Dynamika zmian liczby obiektów i miejsc noclegowych dla hoteli i innych obiektów

hotelarskich w latach 2009–2018 w krajach Unii Europejskiej i EFTA (Jacek Rudewicz)

 

Rozdział 5

Usługi żywieniowe w przestrzeni i obsłudze turystycznej – wybrane zagadnienia

(Daniel Szostak)

 

Rozdział 6

Monitoring oraz możliwości obniżenia poziomu liczby utonięć w sezonie letnim

na zachodniopomorskim wybrzeżu Bałtyku (Apoloniusz Kurylczyk)

 

Rozdział 7

Współczesne uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w Stanach

Zjednoczonych (Robert Rumiński)

 

Bibliografia
 

Spis tabel

Spis rysunków

Autorzy

Summary





Ilość stron 144
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.