Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Rozwój współczesnych organizacji – wybrane aspekty

40,00 zł

EAN: 9788379723959
ISBN/ISSN: 978-83-7972-395-9
Produkt niedostępny
Waga:0.30 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt


Rok wydania 2020


Współcześnie, w nieustannie zmieniającym się otoczeniu, zarządzanie organizacjami staje się coraz bardziej skomplikowane i nieprzewidywalne. Menedżerowie stają wobec wielu wyzwań, jakie niesie przyszłość. Przesądza to o konieczności poszukiwania no­wych zachowań, technik czy wzorców. Warunki, w których działają obecnie organizacje cechuje duża złożoność, burzliwość i niestabilność, co sprawia, że muszą stawiać czoła zupełnie nowym wyzwaniom. Złożoność oznacza narastającą niezwykle dynamicznie liczbę czynników oddziałujących na przedsiębiorstwo, a także ich dynamikę − zarówno skala, ale chyba przede wszystkim niezwykłe tempo zmian czynników wpływających na ich funkcjonowanie i rozwój, stawiają przedsiębiorców przed trudnymi wyborami, które decydują o sukcesie bądź porażce.

Rozwój współczesnych organizacji warunkują − narastające tempo globalizacji, kon­kurencji, zmiany zachowań klientów, rozwój technologii informacyjno-telekomunika­cyjnych i nowoczesnych metod zarządzania, postęp technologiczny, krótki cykl życia produktów i internacjonalizacja działalności gospodarczej.


                                                                                                                  Ze wstępu




Małgorzata Arcisz, Małgorzata Niwicka, Marcin Pomieczyński, Anna M. Suchocka

Taksonomiczna analiza porównawcza dostępu do oferty kulturalnej w Polsce

 

Patrycja Czarnota

Znaczenie wyróżnień profesjonalnych na rynku usług turystycznych

 

Michał Dudka, Hubert Dyba, Szymon Machała, Michał Scheibe

Nastawienie konsumentów wobec samochodów elektrycznych

 

Żaneta Gadzinowska

Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych na rynku pracy

 

Katarzyna Kozioł-Nadolna, Anna M. Suchocka

Zarządzanie strategiczne w instytucjach kultury. Zagadnienia kontroli zarządczej

w muzeum

 

Irena Lisowska-Szron

Problemy decyzyjne w gospodarowaniu zapasami. Studium przypadku Sadu Solniki

 

Sandra Rafałko

Nowoczesne trendy marketingowe e-commerce

 

Alicja Remiszewska, Agata Żubert

Wpływ marketingu internetowego na postawy i decyzje zakupowe konsumentów

 

Alicja Remiszewska, Agata Żubert

Współpraca nauki z biznesem na podstawie zaangażowania studentów Wydziału Nauk

Ekonomicznych i Zarządzania US

 

Michał Scheibe, Mykola Andreienko

Hurtownie danych. Efektywność finansowa przedsiębiorstw

 

Bożena Smorczewska-Mickiewicz

Ryzyko działalności start-upów osób z niepełnosprawnościami

 

Anna Wieczorek-Szymańska

Komunikat z X Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Economy, Management,

Environment – Entrepreneurship and competitiveness of modern organizations”

9–10.04.2019 WNEiZ US

 

Barbara Czerniachowicz

Komunikat z warsztatów naukowych „V Workshop in Management” 30−31.05.2019

w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej

 

Bibliografia

Spis tabel i rysunków

Summary

 

Ilość stron 157
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Rozwój współczesnych organizacji – wybrane aspekty

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.