Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Rynek usług kurierskich w Polsce

42,00 zł

EAN: 9788379724208
ISBN/ISSN: 978-83-7972-420-8
Produkt dostępny (13 egz.)
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020


Rynek usług kurierskich stanowi współcześnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się

obszarów polskiej gospodarki. Z jednej strony jest to bez wątpienia konsekwencją

zmieniających się preferencji konsumentów, którzy w coraz większym stopniu

zainteresowani są jakościowymi aspektami oferty, głównie szybkością, terminowością,

kompleksowością oraz elastycznością procesu świadczenia usług o charakterze

pocztowym. Z drugiej natomiast strony silny wpływ na wzrost rynku usług kurierskich ma

ekspansywnie rozwijający się w Polsce sektor handlu elektronicznego. O skali jego rozwoju

świadczy fakt, iż w rankingu najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie

w 2019 roku handel elektroniczny w Polsce uplasował się na trzynastej pozycji.

Dynamiczny wzrost rynku usług kurierskich w Polsce wskazuje, iż ten obszar rynkowy stał

się bardzo ważnym elementem gospodarki państwa, w związku z czym wydaje się

stosowne, aby podjąć konieczny wysiłek mający na celu dogłębne poznanie procesów

mających miejsce w tym sektorze.
 

Celem niniejszej monografii jest charakterystyka rynku usług kurierskich w Polsce oraz

przedstawienie i analiza najważniejszych procesów strategicznych i marketingowych

wpływających na jego rozwój.
 

W monografii zastosowano następujące metody badawcze: krytyczną analizę literatury

przedmiotu, metodę analizy przyczynowo-skutkowej, metodę analizy porównawczej oraz

metodę analizy przypadków.

Publikacja jest przeznaczona dla ekonomistów, studentów kierunków ekonomicznych

oraz osób zainteresowanych problematyką funkcjonowania rynku usług kurierskich.

 


                                                                                                                 Ze wstępu






Rozdział 1 . Charakterystyka usługi kurierskiej
 

Rozdział 2. Proces liberalizacji i strategie ekspansji na rynku usług kurierskich
w Polsce
2.1. Proces liberalizacji na polskim rynku usług kurierskich
2.2. Strategia ekspansji na rynku usług kurierskich – aspekt teoretyczny
2.3. Praktyczne wykorzystanie strategii ekspansji na rynku usług kurierskich w Polsce
 

Rozdział 3. Popyt na rynku usług kurierskich
3.1. Klienci indywidualni
3.2. Klienci instytucjonalni
 

Rozdział 4. Podaż na rynku usług kurierskich
 

Rozdział 5. Kreowanie marki operatorów usług kurierskich jako sposób zdobycia przewagi konkurencyjnej na rynku
5.1. Pojęcie marki
5.2. Konkurencja – charakterystyka zjawiska
5.3. Wpływ marki na kształtowanie przewagi konkurencyjnej
5.4. Formy kreowania marki na rynku usług kurierskich
5.5. Operatorzy o zasięgu globalnym
5.6. Operatorzy o zasięgu międzynarodowym
5.7. Operatorzy o zasięgu krajowym i lokalnym
5.8. Wykorzystanie mediów tradycyjnych w kreowaniu marki
5.9. Wykorzystanie internetu w kreowaniu marki
5.10. Media społecznościowe w procesie kreowania marki
5.11. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw i jej wpływ na kreowanie marki operatora usług kurierskich
 

Zakończenie
 
Spis rysunków
Spis tabel
Bibliografia
Summary
Ilość stron 124
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Rynek usług kurierskich w Polsce

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.