Strona głównaEKONOMIAStrategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Franz Kugler (1808–1858), Hans Lutsch (1854–1922)  i Hugo Lemcke (1835–1926). Z dziejów badań nad...
Szybki podgląd
58,00 zł
O potrzebie zwiększenia aktywności zawodowej kobiet w Polsce
Szybki podgląd
70,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

45,00 zł

EAN: 9788379723911
ISBN/ISSN: 978-83-7972-391-1
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, zainteresowanych wieloaspektową problematyką strategii zarządzania

przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym, obszarów oddziaływania i zakresu,

menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innych instytucji, dla których

istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów uczelni należących do dziedziny

nauk społecznych (zwłaszcza nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia

społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).  

 

                                                                                                                 Ze wstępu





Rozdział 1. Inteligencja emocjonalna menedżerów jako element zarządzania

przedsiębiorstwem

(Agnieszka Rybowska)

 

Rozdział 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako strategia zarządzania

przedsiębiorstw w Wielkopolsce na tle innych regionów Polski

(Robert Rogaczewski)

 

Rozdział 3. Analiza kontekstu organizacji jako nowy element systemu zarządzania

bezpieczeństwem żywności

(Agata Szkiel)

 

Rozdział 4. Bezpieczeństwo żywnościowe współczesnej Polski w sytuacji kryzysu

energetycznego

(Jacek Buko)

 

Rozdział 5. Finansyzacja środowiska naturalnego jako przykład strategii zarządzania

ekosystemami

(Izabela Bludnik)

 

Rozdział 6. Rynek usług ogrodniczych wobec trendu ekologizacji produkcji i konsumpcji

(Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec)

 

Rozdział 7. Teoretyczne aspekty polityki ekologicznej

(Krzysztof Małachowski)

 

Rozdział 8. Zróżnicowania wymiarów kultury i dystansu psychicznego w państwach

Unii Europejskiej

(Marcin Komor)

 

Rozdział 9. Geograficzna i lingwistyczna morfologia przestrzeni zurbanizowanej a kod

kulturowy

(Marika Pirveli)

 

Rozdział 10. Definicyjne i koncepcyjne badanie zaangażowania społeczności w markę

(Monika Skorek)

 

 

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Autorzy

Summary

Ilość stron 218
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł 36,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Liturgia della fede civile. La controversia liparitana dai riformatori del Boun Gusto a...
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję