Strona głównaEKONOMIAStrategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

45,00 zł

EAN: 9788379723911
ISBN/ISSN: 978-83-7972-391-1
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, zainteresowanych wieloaspektową problematyką strategii zarządzania

przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym, obszarów oddziaływania i zakresu,

menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innych instytucji, dla których

istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów uczelni należących do dziedziny

nauk społecznych (zwłaszcza nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia

społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).  

 

                                                                                                                 Ze wstępu





Rozdział 1. Inteligencja emocjonalna menedżerów jako element zarządzania

przedsiębiorstwem

(Agnieszka Rybowska)

 

Rozdział 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako strategia zarządzania

przedsiębiorstw w Wielkopolsce na tle innych regionów Polski

(Robert Rogaczewski)

 

Rozdział 3. Analiza kontekstu organizacji jako nowy element systemu zarządzania

bezpieczeństwem żywności

(Agata Szkiel)

 

Rozdział 4. Bezpieczeństwo żywnościowe współczesnej Polski w sytuacji kryzysu

energetycznego

(Jacek Buko)

 

Rozdział 5. Finansyzacja środowiska naturalnego jako przykład strategii zarządzania

ekosystemami

(Izabela Bludnik)

 

Rozdział 6. Rynek usług ogrodniczych wobec trendu ekologizacji produkcji i konsumpcji

(Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec)

 

Rozdział 7. Teoretyczne aspekty polityki ekologicznej

(Krzysztof Małachowski)

 

Rozdział 8. Zróżnicowania wymiarów kultury i dystansu psychicznego w państwach

Unii Europejskiej

(Marcin Komor)

 

Rozdział 9. Geograficzna i lingwistyczna morfologia przestrzeni zurbanizowanej a kod

kulturowy

(Marika Pirveli)

 

Rozdział 10. Definicyjne i koncepcyjne badanie zaangażowania społeczności w markę

(Monika Skorek)

 

 

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Autorzy

Summary

Ilość stron 218
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Ekwiwalenty w słownikach zniemczających i spolszczających na podstawie prac E. Engela i ...
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Dziennik Juliusza Zdanowskiego, Tom I, 22 VI 1915-29 IV 1917
Szybki podgląd
59,00 zł 50,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję