Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

45,00 zł

EAN: 9788379723911
ISBN/ISSN: 978-83-7972-391-1
Produkt dostępny (10 egz.)
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, zainteresowanych wieloaspektową problematyką strategii zarządzania

przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym, obszarów oddziaływania i zakresu,

menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innych instytucji, dla których

istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów uczelni należących do dziedziny

nauk społecznych (zwłaszcza nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia

społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).  

 

                                                                                                                 Ze wstępu





Rozdział 1. Inteligencja emocjonalna menedżerów jako element zarządzania

przedsiębiorstwem

(Agnieszka Rybowska)

 

Rozdział 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako strategia zarządzania

przedsiębiorstw w Wielkopolsce na tle innych regionów Polski

(Robert Rogaczewski)

 

Rozdział 3. Analiza kontekstu organizacji jako nowy element systemu zarządzania

bezpieczeństwem żywności

(Agata Szkiel)

 

Rozdział 4. Bezpieczeństwo żywnościowe współczesnej Polski w sytuacji kryzysu

energetycznego

(Jacek Buko)

 

Rozdział 5. Finansyzacja środowiska naturalnego jako przykład strategii zarządzania

ekosystemami

(Izabela Bludnik)

 

Rozdział 6. Rynek usług ogrodniczych wobec trendu ekologizacji produkcji i konsumpcji

(Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec)

 

Rozdział 7. Teoretyczne aspekty polityki ekologicznej

(Krzysztof Małachowski)

 

Rozdział 8. Zróżnicowania wymiarów kultury i dystansu psychicznego w państwach

Unii Europejskiej

(Marcin Komor)

 

Rozdział 9. Geograficzna i lingwistyczna morfologia przestrzeni zurbanizowanej a kod

kulturowy

(Marika Pirveli)

 

Rozdział 10. Definicyjne i koncepcyjne badanie zaangażowania społeczności w markę

(Monika Skorek)

 

 

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Autorzy

Summary

Ilość stron 218
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.