Rok wydania 2020
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
środowiska nauki, zainteresowanych wieloaspektową problematyką strategii zarządzania
przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym, obszarów oddziaływania i zakresu,
menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innych instytucji, dla których
istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów uczelni należących do dziedziny
nauk społecznych (zwłaszcza nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia
społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).
Ze wstępu
Rozdział 1. Inteligencja emocjonalna menedżerów jako element zarządzania
przedsiębiorstwem
(Agnieszka Rybowska)
Rozdział 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako strategia zarządzania
przedsiębiorstw w Wielkopolsce na tle innych regionów Polski
(Robert Rogaczewski)
Rozdział 3. Analiza kontekstu organizacji jako nowy element systemu zarządzania
bezpieczeństwem żywności
(Agata Szkiel)
Rozdział 4. Bezpieczeństwo żywnościowe współczesnej Polski w sytuacji kryzysu
energetycznego
(Jacek Buko)
Rozdział 5. Finansyzacja środowiska naturalnego jako przykład strategii zarządzania
ekosystemami
(Izabela Bludnik)
Rozdział 6. Rynek usług ogrodniczych wobec trendu ekologizacji produkcji i konsumpcji
(Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec)
Rozdział 7. Teoretyczne aspekty polityki ekologicznej
(Krzysztof Małachowski)
Rozdział 8. Zróżnicowania wymiarów kultury i dystansu psychicznego w państwach
Unii Europejskiej
(Marcin Komor)
Rozdział 9. Geograficzna i lingwistyczna morfologia przestrzeni zurbanizowanej a kod
kulturowy
(Marika Pirveli)
Rozdział 10. Definicyjne i koncepcyjne badanie zaangażowania społeczności w markę
(Monika Skorek)
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Autorzy
Summary
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.