Rok wydania 2020
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
środowiska nauki, zainteresowanych wieloaspektową problematyką strategii zarządzania
przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym, obszarów oddziaływania i zakresu,
menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innych instytucji, dla których
istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów uczelni należących do dziedziny
nauk społecznych (zwłaszcza nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia
społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).
Ze wstępu
Rozdział 1. Inteligencja emocjonalna menedżerów jako element zarządzania
przedsiębiorstwem
(Agnieszka Rybowska)
Rozdział 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako strategia zarządzania
przedsiębiorstw w Wielkopolsce na tle innych regionów Polski
(Robert Rogaczewski)
Rozdział 3. Analiza kontekstu organizacji jako nowy element systemu zarządzania
bezpieczeństwem żywności
(Agata Szkiel)
Rozdział 4. Bezpieczeństwo żywnościowe współczesnej Polski w sytuacji kryzysu
energetycznego
(Jacek Buko)
Rozdział 5. Finansyzacja środowiska naturalnego jako przykład strategii zarządzania
ekosystemami
(Izabela Bludnik)
Rozdział 6. Rynek usług ogrodniczych wobec trendu ekologizacji produkcji i konsumpcji
(Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec)
Rozdział 7. Teoretyczne aspekty polityki ekologicznej
(Krzysztof Małachowski)
Rozdział 8. Zróżnicowania wymiarów kultury i dystansu psychicznego w państwach
Unii Europejskiej
(Marcin Komor)
Rozdział 9. Geograficzna i lingwistyczna morfologia przestrzeni zurbanizowanej a kod
kulturowy
(Marika Pirveli)
Rozdział 10. Definicyjne i koncepcyjne badanie zaangażowania społeczności w markę
(Monika Skorek)
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Autorzy
Summary