Strona głównaEKONOMIASystem pomiaru dokonań w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami

System pomiaru dokonań w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami

58,00 zł
Autor/Redaktor: Piotr Waśniewski
EAN: 9788379721573
ISBN/ISSN: 978-83-7972-157-3
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2018


W monografii została przedstawiona problematyka, która wpisuje się w istotny nurt badań

związanych z pomiarem dokonań. Autor skupił się na systemach pomiaru dokonań

możliwych do wykorzystania w małych i średnich przedsiębiorstwach (…). 
Moja opinia

o książce jest jednoznacznie pozytywna ze względu na atuty, jakimi są aktualne problemy,

zrozumiały tekst oraz autorskie badania empiryczne Autora.

Do mocnych stron monografii zaliczam:

– nowatorski do rozwiązania problem, aktualny i ważny, pozwalający przyjrzeć się

   systemom pomiaru dokonań z innej niż dotychczas strony,

–widoczną w książce szeroką wiedzę Autora na temat zarządzania oraz finansów,

–szeroko zakrojone badania empiryczne,

–opracowanie własnej, autorskiej, koncepcji systemu pomiaru dokonań w małych i średnich

  przedsiębiorstwach,

–bogate wykorzystanie literatury krajowej i zagranicznej,

–zrozumiały i czytelny sposób prezentacji przeprowadzanych rozważań,

–prawidłowe wnioskowanie wyników badań.

 

 

                                                                  Z recenzji dr. hab. Roberta Kowalaka prof. UE

 





Rozdział 1

System pomiaru dokonań w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Wprowadzenie

1.1. Zarządzanie dokonaniami jako nowy paradygmat zarządzania przedsiębiorstwem

1.2. Ewolucja i istota pomiaru dokonań

1.3. Zakres pomiaru i charakterystyka mierników dokonań

1.4. System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwie

Podsumowanie

 

Rozdział 2

Specyfika systemu pomiaru dokonań małych i średnich przedsiębiorstw

Wprowadzenie

2.1. Ilościowe i jakościowe cechy małych i średnich przedsiębiorstw jako determinanty

       systemu pomiaru dokonań

2.2. Identyfikacja zakresu ewidencji i sprawozdawczości w małych i średnich

       przedsiębiorstwach

2.3. Systemowe rozwiązania w zakresie pomiaru dokonań małych i średnich przedsiębiorstw

2.4. Behawioralne uwarunkowania pomiaru dokonań małych i średnich przedsiębiorstw

Podsumowanie

 

Rozdział 3

Przegląd zagranicznych podejść i modeli systemów pomiaru dokonań małych

i średnich przedsiębiorstw oraz ocena ich wartości poznawczej 
i przydatności

w warunkach polskich

Wprowadzenie

3.1. Przegląd badań nad systemami pomiaru dokonań małych i średnich przedsiębiorstw

3.2. Prezentacja wybranych modeli pomiaru dokonań małych i średnich przedsiębiorstw

3.3. Porównanie wybranych charakterystyk systemów pomiaru dokonań małych i średnich

       przedsiębiorstw

3.4. Ocena wpływu systemów pomiaru dokonań na wyniki finansowe przedsiębiorstw

       w świetle dotychczasowych badań

Podsumowanie

 

Rozdział 4

Identyfikacja stosowanych rozwiązań w zakresie systemów pomiaru dokonań

małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Wprowadzenie

4.1. Założenia metodyczne identyfikacji funkcjonujących systemów pomiaru dokonań

4.2. Identyfikacja zakresu i przedmiotu prowadzonego pomiaru dokonań

4.3. Stosowane mierniki i ich znaczenie w pomiarze dokonań

4.4. Sposoby wykorzystania pomiaru dokonań

4.5. Rozwiązania w zakresie organizacji pomiaru dokonań

Podsumowanie

 

Rozdział 5

Ocena zależności między systemem pomiaru dokonań a wynikami finansowymi

małych i średnich przedsiębiorstw

Wprowadzenie

5.1. Założenia metodyczne jakościowego badania przyczynowo-skutkowego

5.2. Związek między pomiarem dokonań a wynikami finansowymi w małych

       przedsiębiorstwach

5.3. Badanie korelacji pomiaru dokonań i wyników finansowych w średnich

       przedsiębiorstwach

5.4. Konkluzje wynikające z przeprowadzonego badania

Podsumowanie

 

Rozdział 6

Propozycja koncepcji systemu pomiaru dokonań wspierających zarządzanie

małymi i średnimi przedsiębiorstwami oraz warunki ich implementacji

Wprowadzenie

6.1. Dobór przedsiębiorstw będących podstawą studiów przypadków

6.2. Założenia koncepcji systemu pomiaru dokonań dostosowanej do specyfiki małej firmy

6.3. Koncepcja pomiaru dokonań w małym przedsiębiorstwie Masiota i Wspólnicy

       – studium przypadku

6.4. Ramy koncepcyjne systemu pomiaru dokonań w średnim przedsiębiorstwie

6.5. Warunki zastosowania propozycji metodycznych dla średniego przedsiębiorstwa

       Fosfan SA – studium przypadku

6.6. Problemy wdrażania oraz stosowania systemów pomiaru dokonań małych i średnich

       przedsiębiorstw

Podsumowanie

Zakończenie

 

Bibliografia

Pozostałe źródła

Spis rysunków i tabel

Summary

Załącznik

Ilość stron 285
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję