Rozprawa podejmuje ważny problem oszacowania kosztów i efektów (ekonomicznych i pozaekonomicznych) kształcenia ekonomicznego na poziomie wyższym. Jest to temat o zasadniczym znaczeniu dla studentów podejmujących studia, dla władz uczelni i nauczycieli akademickich, wpływających na jakość kształcenia, czy wreszcie instytucji rządowych prowadzących politykę edukacyjną. Ma on ważne znaczenie zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Pozwala wnieść wkład do rozwoju teorii ekonomicznej dotyczącej metodologii szacowania kosztów i efektów kształcenia na poziomie wyższym, stwarza podstawy do oceny dotychczas realizowanych rozwiązań z tego zakresu i formułowania wniosków na przyszłość. (Prof. zw. dr hab. Zofia Dach)
Podjęcie problematyki pomiaru efektywności kształcenia ekonomicznego na poziomie wyższym, dzięki uwzględnieniu w badaniach i kalkulacji licznych dotychczas niebranych pod uwagę zmiennych, zasługuje na uznanie niepodważalnego wkładu do rozwoju ekonomii. Niezależnie od różnych uwag szczegółowych i wątpliwości, które zapraszają do dyskusji, ma doniosłe znaczenie dla poszerzenia wiedzy w tym zakresie. (Prof. dr hab. Teresa Kamińska)
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.