Strona głównaEKONOMIAWirtualizacja organizacji

Wirtualizacja organizacji

80,00 zł
Autor/Redaktor: Karol Kuczera
EAN: 9788379722211
ISBN/ISSN: 978-83-7972-221-1
Produkt dostępny (19 )
Waga:1.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2019



Uważna analiza rozprawy wyraźnie wskazuje, że jest ona poprawna metodycznie i merytorycznie. Język i styl pisarski wskazują na znajomość stanu wiedzy w podejmo­wanych zagadnieniach. Rozdziały posiadają duży, acz niewymuszony ładunek teore­tyczny i koncepcyjny, w większości opatrzone są autorskimi rozważaniami, ciekawy­mi zestawieniami, operacjonalizacjami i ilustracjami empirycznymi. Ogólnie poziom monografii oceniam jako wysoki, zarówno w części teoretycznej dotyczącej organiza­cji wirtualnych i koncepcji metametody, jak i w badaniach empirycznych. (…) Badania są interesujące poznawczo, przedstawiają ciekawy obraz świadomości o organizacjach wirtualnych. W szczególności badane są: a) wiedza dotycząca wirtualnych organizacji, cechy wirtualnej organizacji, b) specjalistyczne kompetencje, c) preferencje rozwoju, d) model biznesu, d) konkurencyjność.

 


                                                                                                           Fragment recenzji
                                                                               prof. zw. dr. hab. Wojciecha Dyducha
                                                                           Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach    





Problem i cel badawczy  | Źródła i metody badawcze  | Struktura pracy



Rozdział 1. Organizacje wirtualne – istota, koncepcje, charakterystyki

1.1. Technologia komunikacyjna i informacyjna a zmiany w zarządzaniu

1.2. Ewolucja form organizacyjnych przedsiębiorstw

1.3. Teoretyczne podstawy organizacji wirtualnych

1.3.1. Pojęcie wirtualności

1.3.2. Podejście do definiowania organizacji wirtualnych

1.3.3. Charakterystyka organizacji wirtualnych

1.3.4. Modele organizacji wirtualnych

1.3.5. Typologia organizacji wirtualnych

1.3.6. Broker sieci jako element zarządzania organizacją wirtualną

1.4. Wirtualizacja biznesu



Rozdział 2. Wybory strategiczne organizacji wirtualnych i ich związek

z konkurencyjnością

2.1. Współpraca i uczestnictwo w sieci jako wymiar wirtualizacji

2.2. Identyfikacja unikatowego modelu biznesu

2.3. Koncepcja przewagi konkurencyjnej

2.4. Zaufanie precyzujące zasady współpracy

2.5. Sterowanie i heterarchia



Rozdział 3. Metodyka badań organizacji wirtualnych

3.1. Uzasadnienie podjęcia tematu

3.2. Operacjonalizacja wymiarów organizacji wirtualnej oraz konkurencyjności

3.3. Metametoda badania decyzji strategicznych w kontekście wirtualizacji

3.4. Integracja metod wielokryterialnego wspomagania decyzji

 

Rozdział 4. Empiryczna egzemplifikacja analizy decyzji strategicznych organizacji

wirtualnych

4.1. Charakterystyka badań

4.2 Obraz organizacji wirtualnych – analiza danych

4.2.1. Organizacja wirtualna (1. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.2. Kompetencje specjalistyczne decydentów (2. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.3. Preferencje decydentów (3. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.4. Model biznesu (4. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.5. Preferencje a rzeczywistość

4.2.6. Konkurencyjność (5. część kwestionariusza ankietowego)

4.3. Decyzje organizacji wirtualnych w kontekście wykorzystania metod wielokryterialnych

4.3.1. Klasyfikacja zaawansowania wdrażania wirtualności

4.3.2. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności

4.3.3. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności bez wymiaru

technologicznego

4.3.4. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą jakości wyrobów lub usług

4.3.5. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą rentowności

4.3.6. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą wizerunku

4.3.7. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności w klasach według

ELECTRE TRI

4.3.8. Reguły decyzyjne wpływu warunków elementarnych na przynależność do klasy

według ELECTRE TRI

4.3.9. Reguły decyzyjne dla wymiarów modelu biznesu z konkluzją dotyczącą

konkurencyjności

4.4. Zastosowanie wyników badań w praktyce wybranego przedsiębiorstwa


Zakończenie


Aneks. Wielokryterialne metody wspomagania decyzji


1. Metoda AHP

1.1. Założenia do metody (funkcja użyteczności)

1.2. Procedura postępowania


2. Metoda ELECTRE TRI

2.1. Założenia do metody (relacja przewyższenia)

2.2. Procedura postępowania 


3. Teoria zbiorów przybliżonych

3.1. Założenia teorii zbiorów przybliżonych

3.2. System informacyjny i tablica danych

3.3. Relacja nierozróżnialności

3.4. Aproksymacja zbiorów

3.5. Aproksymacja rodziny zbiorów

3.6. Zależność danych

3.7. Redukcja danych

3.8. Reguły decyzyjne



Bibliografia

Spis rysunków, tabel i wykresów

Summary

                                                                                                                                                                                                                                                                

Ilość stron 570
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję