Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Współczesne dylematy biznesowe. Kontekst rozwojowy, finansowy, organizacyjny

45,00 zł

EAN: 9788379723430
ISBN/ISSN: 978-83-7972-343-0
Produkt dostępny (26 egz.)
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2019


Przeobrażenia cywilizacyjne dokonujące się w pierwszym ćwierćwieczu XXI wieku, w tym zmiany modeli gospodarczych i modeli mentalnych w narodzie, ewolucyjne, a niekiedy nawet rewolucyjne przemiany rynkowe, zarówno po stronie popytu, jak i podaży, a także transpozycje postaw, norm, wzorców, preferowanych wartości, stylu życia, a w konsekwencji zachowań społecznych, zmiany kulturowe, a także metamor­fozy demograficzne, wymuszają na przedsiębiorcach reorientację nie tylko w zakresie poznania istoty tych zmian, ale przede wszystkim w konkretnych działaniach. 

Konkludując, monografia jest adresowana do szerokiego grona czytelników. Au­torki wyrażają nadzieję, że stanie się źródłem wiedzy zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli akademickich, szczególnie na kierunkach studiów powiązanych z różnymi dyscyplinami w ramach dziedziny nauk społecznych (ekonomii i finansów, geografii społeczno-ekonomicznej i gospodarki przestrzennej oraz nauk o zarządzaniu i jako­ści), a także inspiracją dla praktyków biznesowych.

 

                                                                                                        Z wprowadzenia




Część I. Współczesne dylematy biznesowe – perspektywa rozwojowa

1.1. Wzrost i rozwój przedsiębiorstwa

1.1.1. Systematyzacja pojęć z zakresu wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa

1.1.2. Źródła wzrostu przedsiębiorstwa

1.1.3. Siły motoryczne rozwoju w biznesie

1.2. Strategie rozwoju podmiotów gospodarczych – przegląd wybranych podejść

1.2.1. Wprowadzenie do problematyki strategicznego rozwoju przedsiębiorstw

1.2.2. Strategie specjalizacji i koncentracji

1.2.3. Koncepcja dywersyfikacji

1.2.4. Filozofia i praktyka działania kooperacyjnego

1.2.5. Idea „błękitnego oceanu”

1.3. Retrospektywa wybranych podejść do upowszechniania procesów rozwojowych

w biznesie

1.3.1. Orientacja innowacyjna

1.3.2. Rozwój przez uczenie się

1.4. Indykacje praktyczne

1.5. Zagadnienia podsumowująco-kontrolne



Część II
. Współczesne dylematy biznesowe – perspektywa finansowa

2.1. Aspekty finansowe wyzwań rozwojowych przedsiębiorstw

2.2. Decyzje finansowe a cele działania przedsiębiorstw

2.3. Tradycyjne mechanizmy finansowania przedsiębiorstw

2.4. Współczesne i alternatywne mechanizmy finansowania przedsiębiorstw

2.5. Indykacje praktyczne

2.6. Zagadnienia podsumowująco-kontrolne



Część III
. Współczesne dylematy biznesowe – perspektywa organizacyjna

3.1. Zarządzanie transformacją modeli biznesowych

3.1.1. Geneza i rodzaje modeli biznesowych

3.1.2. Czynniki wpływające na zmiany modeli biznesowych

3.2. Ekonomia doświadczeń i ekonomia cyrkularna a zmiany w generowaniu wartości

organizacji

3.2.1. Trendy w gospodarce a kreowanie wartości organizacji

3.2.2. Grywalizacja i userexperience jako elementy ekonomii doświadczeń

3.2.3. Gdzie się zaczyna, a gdzie kończy produkt – ekonomia cyrkularna

3.2.4. Modele ekonomiczne ekonomii cyrkularnej

3.3. Design w strategicznym zarządzaniu organizacją

3.3.1. Nowe pokolenie użytkowników – nowe wyzwania

3.3.2. Zarządzanie firmą zorientowaną na design

3.3.3. Formy wsparcia wdrożenia nowych rozwiązań opartych na designie – przegląd

dostępnych instrumentów pomocowych

3.4. Zarządzanie procesami wdrożenia nowych produktów i usług

3.4.1. Zarządzanie wartością klienta

3.4.2. Planowanie strategiczne odnośnie do nowego produktu i usługi

3.4.3. Etapy procesu wdrażania nowego produktu i usługi

3.4.4. Modele wdrażania nowego produktu i usługi

3.5. Indykacje praktyczne

3.6. Zagadnienia podsumowująco-kontrolne

 

Bibliografia

Spis tabel, rysunków i schematów

Ilość stron 156
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Współczesne dylematy biznesowe. Kontekst rozwojowy, finansowy, organizacyjny

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.