|
Zarządzanie jakością usług w instytucjach publicznych
Systemy zarządzania jakością usług mogą stać się narzędziem zmiany struktury polskich instytucji publicznych, a także wpłynąć na ich wizerunek. Wymuszają one ustawiczną kontrolę tego, czy podejmowane działania są właściwe, czy odpowiadają ustalonym standardom. Skoro tak, to należy uruchomić proces wzajemnie powiązanych działań, których wynikiem jest adaptacja w polskich warunkach wielu sprawdzonych rozwiązań zagranicznych. Celem publikacji jest kompleksowe przedstawienie z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki najnowszych zagadnień z zakresu zarządzania jakością w instytucjach publicznych, a mianowicie: - wymagań jakościowych w instytucjach publicznych państw-członków Unii Europejskiej, - wdrożenia standardów zarządzania zgodnych z rodziną norm ISO 9001 w instytucjach publicznych, - audytowania systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, - nowoczesnych koncepcji zarządzania w usługach publicznych, - jakości usług publicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej, - jakości usług publicznych w Polsce, - wprowadzenia koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM. Wszystkie zagadnienia zostały zilustrowane przykładami zarówno z polskich instytucji publicznych, jak i zagranicznych. Książka jest kierowana przede wszystkim do studentów wydziałów prawa i administracji, ekonomicznych i zarządzania wszystkich typów studiów (stacjonarnych, niestacjonarnych, podyplomowych, MBA) oraz praktyków gospodarczych - menedżerów wdrażających systemy zarządzania jakością w instytucjach publicznych.
Fragment Wprowadzenia
Ilość stron
206
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zarządzanie jakością usług w instytucjach publicznych
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|