Strona głównaEKONOMIAZarządzanie jakością usług w instytucjach publicznych
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Zarządzanie jakością usług w instytucjach publicznych

10,00 zł

Autor/Redaktor: Józef Frąś
ISBN/ISSN: 978-83-7241-697-1
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:

Zapytaj o produkt

Systemy zarządzania jakością usług mogą stać się narzędziem zmiany struktury polskich instytucji publicznych, a także wpłynąć na ich wizerunek. Wymuszają one ustawiczną kontrolę tego, czy podejmowane działania są właściwe, czy odpowiadają ustalonym standardom. Skoro tak, to należy uruchomić proces wzajemnie powiązanych działań, których wynikiem jest adaptacja w polskich warunkach wielu sprawdzonych rozwiązań zagranicznych.
Celem publikacji jest kompleksowe przedstawienie z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki najnowszych zagadnień z zakresu zarządzania jakością w instytucjach publicznych, a mianowicie:
- wymagań jakościowych w instytucjach publicznych państw-członków Unii Europejskiej,
- wdrożenia standardów zarządzania zgodnych z rodziną norm ISO 9001 w instytucjach publicznych,
- audytowania systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 
- nowoczesnych koncepcji zarządzania w usługach publicznych,
- jakości usług publicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej,
- jakości usług publicznych w Polsce,
- wprowadzenia koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM.
Wszystkie zagadnienia zostały zilustrowane przykładami zarówno z polskich instytucji publicznych, jak i zagranicznych.
Książka jest kierowana przede wszystkim do studentów wydziałów prawa i administracji, ekonomicznych i zarządzania wszystkich typów studiów (stacjonarnych, niestacjonarnych, podyplomowych, MBA) oraz praktyków gospodarczych - menedżerów wdrażających systemy zarządzania jakością w instytucjach publicznych.

Fragment Wprowadzenia

Ilość stron 206
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Zarządzanie jakością usług w instytucjach publicznych

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję