Strona głównaEKONOMIAZarządzanie strategiczne. Kształtowanie konkurencyjności współczesnych organizacji

Zarządzanie strategiczne. Kształtowanie konkurencyjności współczesnych organizacji

35,00 zł
EAN: 9788379721801
ISBN/ISSN: 978-83-7972-180-1
Produkt dostępny (22 )
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2018



Opracowanie dedykowane jest czytelnikom poszukującym wiedzy o aktualnych problemach

zarządzania strategicznego, głównie studentom studiów II stopnia oraz słuchaczom studiów

podyplomowych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także praktykom odpowie-

dzialnym w organizacjach za podejmowanie strategicznych decyzji.

 

Książka składa się z 10 rozdziałów. Odnoszą się one do istoty zarządzania strategicznego,

w tym narzędzi analizy strategicznej, procesu formułowania, wdrażania i kontrolowania

strategii oraz zmiany strategicznej, jak również do specyficznych aspektów zarządzania

strategicznego, w tym roli czynnika ludzkiego, kultury organizacyjnej czy przywództwa,

a także do kwestii związanych z wyborem kierunków i sposobów rozwoju organizacji,

takich jak wirtualizacja działań.

 

Poszczególne rozdziały mają jednolity układ ułatwiający ich odbiór i wykorzystywanie

w procesie dydaktycznym. Strukturę rozdziału tworzą:

  •  definicje podstawowych pojęć,
  •  rama teoretyczna, zawierająca kluczowe teorie, modele i metody przydatne
           w analizowaniu danego zagadnienia,
  •  case study, będące praktyczną egzemplifikacją podjętego tematu wraz
           z zagadnieniami do dyskusji,
  •  pytania i zadania, służące weryfikacji posiadanej wiedzy, możliwe do wykorzystania
           podczas zajęć dydaktycznych.

 


                                                                                                              Od Redaktorów






Anna Pluta

Zarządzanie strategiczne organizacją

 

Hubert Pachciarek

Analiza strategiczna

 

Malwina Szarek

Formułowanie strategii

 

Alberto Lozano-Platonoff, Hubert Pachciarek

Rodzaje strategii

 

Malwina Szarek

Wdrażanie strategii i jej kontrola

 

Katarzyna Gadomska-Lila

Wewnętrzny kontekst kształtowania konkurencyjności organizacji:kultura organizacyjna

i strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi

 

Aleksandra Rudawska

Zarządzanie zmianą strategiczną

 

Karol Kuczera

Model biznesu

 

Zdzisław Gomółka

Wirtualizacja – strategiczna perspektywa rozwoju

współczesnych organizacji

 

Karol Kuczera

Organizacja sieciowa i wirtualna

Ilość stron 292
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Efektywność gospodarowania finansami osobistymi w Polsce
Szybki podgląd

Efektywność gospodarowania finansami osobistymi w Polsce

42,00 zł

Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję