Rok wydania 2020
Monografię podzielono na osiem rozdziałów, w których omówiono zagadnienia dotyczące
wrażliwości i lojalności wobec marki oraz dóbr luksusowych, gotowości konsumentów na
racjonalizację i ekologizację konsumpcji, zdrowego stylu życia i poszukiwania doświadczeń
w czasie wyjazdu turystycznego, determinant wyboru żywności, oddziaływania
komunikacji elektronicznej na rynek usług pocztowych na skutek spadku popytu na
tradycyjne przesyłki listowe, oddziaływania natury na zachowanie ludzi. Wszystkie te
zagadnienia odnoszą się do zachodzących zmian zachowań konsumentów – ich przyczyn,
kierunków i zakresu.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
nauki zainteresowanych wieloaspektową problematyką zachowań konsumentów,
zarządzających przedsiębiorstwami, jak i innych instytucji oraz studentów uczelni.
Prezentowana problematyka badawcza mieści się w dziedzinie nauk społecznych
(przede wszystkim: nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia społeczno-ekonomiczna
i gospodarka przestrzenna).
Z wprowadzenia
Rozdział 1
Zmiany zachowań polskich konsumentów wobec marki w świetle wyników badań
ankietowych (Krystyna Mazurek-Łopacińska)
Rozdział 2
Tworzenie produktow luksusowych jako wynik zmiany postrzegania luksusu na przykładzie
firmy Louis Vuitton (Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska)
Rozdział 3
Gotowość na dekonsumpcję a profil socjodemograficzny młodego Polaka w świetle
wyników badań ilościowych (Agnieszka Wilczak)
Rozdział 4
Wpływ zmian stylu życia na wybory konsumentów na rynku turystycznym
(Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska)
Rozdział 5
Determinanty wyboru żywności w ocenie rożnych segmentów konsumentów
(Witold Kozirok)
Rozdział 6
Ocena zachowań kontrproduktywnych w organizacji w świetle badań
(Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk)
Rozdział 7
Tendencje zmian w popycie na usługi pocztowe a możliwe działania operatorów
pocztowych (Roman Czaplewski)
Rozdział 8
Miejskie ogrody – wpływ na funkcjonowanie człowieka w środowisku
(Elżbieta Mydłowska)
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Autorzy
Summary
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.