Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Zmiany zachowań konsumentów – przyczyny, kierunki, zakres

45,00 zł

EAN: 9788379723768
ISBN/ISSN: 978-83-7972-376-8
Produkt dostępny (42 egz.)
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020



Monografię podzielono na osiem rozdziałów, w których omówiono zagadnienia dotyczące
wrażliwości i lojalności wobec marki oraz dóbr luksusowych, gotowości konsumentów na
racjonalizację i ekologizację konsumpcji, zdrowego stylu życia i poszukiwania doświadczeń
w czasie wyjazdu turystycznego, determinant wyboru żywności, oddziaływania
komunikacji elektronicznej na rynek usług pocztowych na skutek spadku popytu na
tradycyjne przesyłki listowe, oddziaływania natury na zachowanie ludzi. Wszystkie te
zagadnienia odnoszą się do zachodzących zmian zachowań konsumentów – ich przyczyn,
kierunków i zakresu.
 
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
nauki zainteresowanych wieloaspektową problematyką zachowań konsumentów,
zarządzających przedsiębiorstwami, jak i innych instytucji oraz studentów uczelni.
Prezentowana problematyka badawcza mieści się w dziedzinie nauk społecznych
(przede wszystkim: nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia społeczno-ekonomiczna
i gospodarka przestrzenna).
 

                                                                                                     
                                                                                                          Z wprowadzenia





 

Rozdział 1

Zmiany zachowań polskich konsumentów wobec marki w świetle wyników badań

ankietowych (Krystyna Mazurek-Łopacińska)

 

Rozdział 2

Tworzenie produktow luksusowych jako wynik zmiany postrzegania luksusu na przykładzie

firmy Louis Vuitton (Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska)

 

Rozdział 3

Gotowość na dekonsumpcję a profil socjodemograficzny młodego Polaka w świetle

wyników badań ilościowych (Agnieszka Wilczak)

 

Rozdział 4

Wpływ zmian stylu życia na wybory konsumentów na rynku turystycznym

(Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska)

 

Rozdział 5

Determinanty wyboru żywności w ocenie rożnych segmentów konsumentów

(Witold Kozirok)

 

Rozdział 6

Ocena zachowań kontrproduktywnych w organizacji w świetle badań

(Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk)

 

Rozdział 7

Tendencje zmian w popycie na usługi pocztowe a możliwe działania operatorów

pocztowych (Roman Czaplewski)

 

Rozdział 8

Miejskie ogrody – wpływ na funkcjonowanie człowieka w środowisku

(Elżbieta Mydłowska)

 

Bibliografia

 

Spis tabel

Spis rysunków

Autorzy

Summary

Ilość stron 147
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Zmiany zachowań konsumentów – przyczyny, kierunki, zakres

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.