Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Sytuacja społeczno-wychowawcza rodziny dziecka z mukopolisacharydozą...
Szybki podgląd
55,00 zł
Polityka Europejska. Koncepcyjne i doktrynalne podstawy na przykładzie Niemiec
Szybki podgląd
55,00 zł
12 Pułk Ułanów Podolskich. Księga rozkazów dziennych – kampania włoska czerwiec – grudzień 1944
Szybki podgląd
85,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu
Szybki podgląd
48,00 zł
Słownik nazw miast województwa zachodniopomorskiego
Szybki podgląd
75,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Zmiany zachowań konsumentów – przyczyny, kierunki, zakres

45,00 zł

EAN: 9788379723768
ISBN/ISSN: 978-83-7972-376-8
Produkt dostępny (31 egz.)
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020



Monografię podzielono na osiem rozdziałów, w których omówiono zagadnienia dotyczące
wrażliwości i lojalności wobec marki oraz dóbr luksusowych, gotowości konsumentów na
racjonalizację i ekologizację konsumpcji, zdrowego stylu życia i poszukiwania doświadczeń
w czasie wyjazdu turystycznego, determinant wyboru żywności, oddziaływania
komunikacji elektronicznej na rynek usług pocztowych na skutek spadku popytu na
tradycyjne przesyłki listowe, oddziaływania natury na zachowanie ludzi. Wszystkie te
zagadnienia odnoszą się do zachodzących zmian zachowań konsumentów – ich przyczyn,
kierunków i zakresu.
 
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
nauki zainteresowanych wieloaspektową problematyką zachowań konsumentów,
zarządzających przedsiębiorstwami, jak i innych instytucji oraz studentów uczelni.
Prezentowana problematyka badawcza mieści się w dziedzinie nauk społecznych
(przede wszystkim: nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia społeczno-ekonomiczna
i gospodarka przestrzenna).
 

                                                                                                     
                                                                                                          Z wprowadzenia





 

Rozdział 1

Zmiany zachowań polskich konsumentów wobec marki w świetle wyników badań

ankietowych (Krystyna Mazurek-Łopacińska)

 

Rozdział 2

Tworzenie produktow luksusowych jako wynik zmiany postrzegania luksusu na przykładzie

firmy Louis Vuitton (Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska)

 

Rozdział 3

Gotowość na dekonsumpcję a profil socjodemograficzny młodego Polaka w świetle

wyników badań ilościowych (Agnieszka Wilczak)

 

Rozdział 4

Wpływ zmian stylu życia na wybory konsumentów na rynku turystycznym

(Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska)

 

Rozdział 5

Determinanty wyboru żywności w ocenie rożnych segmentów konsumentów

(Witold Kozirok)

 

Rozdział 6

Ocena zachowań kontrproduktywnych w organizacji w świetle badań

(Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk)

 

Rozdział 7

Tendencje zmian w popycie na usługi pocztowe a możliwe działania operatorów

pocztowych (Roman Czaplewski)

 

Rozdział 8

Miejskie ogrody – wpływ na funkcjonowanie człowieka w środowisku

(Elżbieta Mydłowska)

 

Bibliografia

 

Spis tabel

Spis rysunków

Autorzy

Summary

Ilość stron 147
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Czytania. Szkice krytyczne o książkach
Szybki podgląd
38,00 zł 28,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Błąd jako znamię typu czynu zabronionego w polskim prawie karnym
Szybki podgląd
55,00 zł 45,00 zł
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 30,00 zł
Organizacje mniejszości narodowych i etnicznych w województwie zachodniopomorskim
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Zmiany zachowań konsumentów – przyczyny, kierunki, zakres

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję