Strona głównaEKONOMIAZnaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa

5,00 zł

Autor/Redaktor: E. Rudawska
ISBN/ISSN: 978-83-7241-696-4
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:

Zapytaj o produkt

Zasadniczy cel książki to określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Zamiarem Autorki było:
- zidentyfikowanie i usystematyzowanie dorobku teoretycznego w zakresie kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz czynników mających na nią wpływ;
- wskazanie na rolę klientów w odniesieniu do relacyjnej koncepcji marketingu, postrzeganych z jednej strony jako aktywni partnerzy, a z drugiej jako jeden z głównych, specyficznych generatorów wartości przedsiębiorstwa;
- przedstawienie nowych zasad działań marketingowych, zgodnie z którymi wartość relacji z poszczególnymi klientami uznaje się za podstawę podejmowanych przez przedsiębiorstwo decyzji w celu zwiększenia rentowności kreowanych relacji;
- dokonanie krytycznego przeglądu literatury dotyczącej zagadnień związanych z oceną wartości klienta jako czynnika determinującego rentowność relacji i usystematyzowanie metod badania wartości klientów;
- przedstawienie teoretycznych podstaw zależności między charakterem relacji z klientami a wzrostem wartości przedsiębiorstwa.

Ilość stron 468
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Dziennik Juliusza Zdanowskiego, Tom I, 22 VI 1915-29 IV 1917
Szybki podgląd
59,00 zł 50,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Ekwiwalenty w słownikach zniemczających i spolszczających na podstawie prac E. Engela i ...
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję