|
Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa
Zasadniczy cel książki to określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Zamiarem Autorki było: - zidentyfikowanie i usystematyzowanie dorobku teoretycznego w zakresie kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz czynników mających na nią wpływ; - wskazanie na rolę klientów w odniesieniu do relacyjnej koncepcji marketingu, postrzeganych z jednej strony jako aktywni partnerzy, a z drugiej jako jeden z głównych, specyficznych generatorów wartości przedsiębiorstwa; - przedstawienie nowych zasad działań marketingowych, zgodnie z którymi wartość relacji z poszczególnymi klientami uznaje się za podstawę podejmowanych przez przedsiębiorstwo decyzji w celu zwiększenia rentowności kreowanych relacji; - dokonanie krytycznego przeglądu literatury dotyczącej zagadnień związanych z oceną wartości klienta jako czynnika determinującego rentowność relacji i usystematyzowanie metod badania wartości klientów; - przedstawienie teoretycznych podstaw zależności między charakterem relacji z klientami a wzrostem wartości przedsiębiorstwa.
Ilość stron
468
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|