Książka poświęcona jest prezentacji zjawisk zachodzących w dydaktyce literatury języka ojczystego w oparciu o dorobek dydaktyki języka francuskiego we Francji. Wysiłki czynione przez dydaktyków francuskich obrazują znaczenie tekstu literowego dla rozwoju myśli narodu, jego tożsamości i kultury zarówno społecznej, jak i jednostkowej. Praca powstała z myślą o czytelniku polskim, dlatego też oprócz literatury obcej wykorzystano również polską literaturę przedmiotu. Zamysłem Autorki była paralelna prezentacja stanu badań we Francji i w Polsce, zwłaszcza w dziedzinie dydaktyki języka i literatury ojczystej.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.