Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy.
Ze wstępu
Rozdział 1. Terytorialny produkt turystyczny w teorii marketingu 1.1. Problemy terminologiczne i definicyjne 1.2. Istota transakcji na bazie terytorialnego produktu turystycznego 1.3. Struktura terytorialnego produktu turystycznego 1.4. Promocja terytorialnego produktu turystycznego
Rozdział 2. Produkty turystyczne miast i regionów w świetle opinii Polaków 2.1. Znaczenie turystyki dla rozwoju miast i regionów 2.2. Zasoby turystyczne wyróżniające miasta i regiony 2.3. Oferta turystyczna miast i regionów 2.4. Promocja turystyczna miast i regionów 2.5. Pożądane kierunki rozwoju turystyki
Rozdział 3. Marketingowa koncepcja terytorialnego produktu transportowego – ujęcie teoretyczne 3.1. Pojęcie terytorialnego produktu transportowego 3.2. Przeobrażenia na rynku przewozów pasażerskich na początku XXI wieku 3.3. Marketing usług transportowych w przewozach osób 3.4. Struktura terytorialnego produktu transportowego 3.5. Determinanty wyboru terytorialnego produktu transportowego
Rozdział 4. Terytorialny produkt transportowy w świetle badań empirycznych 4.1. Znaczenie i percepcja terytorialnego produktu transportowego 4.2. Marketing terytorialnego produktu transportowego 4.3. Propozycja marketingowej koncepcji transportowego produktu terytorialnego
Rozdział 5. Terytorialny produkt kulturalny w ujęciu teoretycznym 5.1. Istota terytorialnego produktu kulturalnego 5.2. Mechanizm adaptacji i konsumenci terytorialnego produktu kulturalnego 5.3. Translokalny klaster kultury 5.4. Marketingowa strategia rozwoju terytorialnego produktu kulturalnego
Rozdział 6. Terytorialny produkt kulturalny w świetle badań ankietowych Polaków 6.1. Komponenty życia kulturalnego w gminie 6.2. Kanały informacji o wydarzeniach kulturalnych w gminie 6.3. Oferta kulturalna gminy i jej odbiór przez mieszkańców 6.4. Mocne i słabe strony oferty kulturalnej gminy 6.5. Obszary traktowane przez władze gminy w sposób priorytetowy
Załączniki Załącznik 1. Wzór kwestionariusza ankiety Załącznik 2. Charakterystyka próby badawczej
Bibliografia Spis rycin i tabel Streszczenie Summary
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.