Strona głównaEKONOMIAMarketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Przemysł przetwórstwa rybnego w Polsce – retrospekcja i ocena skutków przemian
Szybki podgląd
55,00 zł
Czynniki lokalizacji morskich farm wiatrowych a ryzyko wystąpienia kolizji środowiskowych...
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja
Szybki podgląd
65,00 zł
Matematyka dla pedagogów. Kształty
Szybki podgląd
55,00 zł
Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej. Perspektywa teoretyczna...
Szybki podgląd
45,00 zł
Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości. Perspektywa MSR/MSSF
Szybki podgląd
55,00 zł
Kaukaz w relacji polskiego zesłańca – Antoniego Floriana Zielińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od bodźca do reakcji. Tom 1
Szybki podgląd
50,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od reakcji do bodźca. Tom 2
Szybki podgląd
50,00 zł
Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki
Szybki podgląd
48,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja

65,00 zł
EAN: 9788379727643
ISBN/ISSN: 978-83-7972-764-3
Produkt dostępny (49 )
Waga:0.45 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2024

Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.

Rozdział 1. Tożsamość i wizerunek miast i regionów
1.1. Tożsamość miejsca i jej kształtowanie
1.2. Elementy składowe wizerunku miejsca
1.3. Badanie dotyczące wizerunku miejsca zamieszkania 

Rozdział 2. Informacja i komunikacja z mieszkańcami w jednostce samorządu terytorialnego
2.1. Rola informacji i komunikacji w nowym zarządzaniu publicznym
2.2. Informacja i komunikacja w erze post-NPM i cyfrowej demokracji
2.3. Informacja przestrzenna w mieście i gminie 

Rozdział 3. Komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami w świetle badań ankietowych
3.1. Procedura badań i charakter wyników
3.2. Sposoby komunikacji władz lokalnych z mieszkańcami
3.3. Ocena informowania o działaniach władz lokalnych z uwzględnieniem kategorii tematycznych
3.4. Aktywność i wizerunek władz lokalnych w opinii mieszkańców
3.5. Ocena przepływu informacji
3.6. Odbiór społeczny i wizerunek gminy/miasta w opinii mieszkańców 

Rozdział 4. Komunikacja zewnętrzna miast i regionów
4.1. Specyfika promocji miejsca
4.2. Tożsamość wizualna miejsca
4.3. Badanie oceny działań promocyjnych polskich gmin 

Rozdział 5. Komunikacja internetowa miast i regionów
5.1. Własne kanały komunikacji internetowej
5.2. Pośrednicy w kanałach komunikacji internetowej
5.3. Możliwości rozwoju komunikacji internetowej 

Rozdział 6. Komunikacja mobilna miast i regionów
6.1. Marketing mobilny i aplikacje mobilne
6.2. Analiza wykorzystania aplikacji mobilnych przez polskie miasta wojewódzkie
6.3. Częstotliwość wykorzystania miejskich aplikacji mobilnych
6.4. Użycie aplikacji mobilnych do zakupu biletów komunikacji publicznej 

Załączniki
Załącznik 1. Wzór kwestionariusza ankiety
Załącznik 2. Charakterystyka próby badawczej 

Bibliografia
Spis rysunków i tabel
Streszczenie
Summary

Ilość stron 201
Rok wydania 2024

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Odmowa Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję