Pierwsza w Polsce książka, która: · daje piarowcom narzędzia z obszaru psychologii społecznej · zdradza tajniki, jak kształtować informację · pokazuje, jak wywierać zamierzony wpływ na innych
Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologii społecznej. W prezentowanej książce - pierwszej tego typu pozycji w Polsce - autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne do realizacji podjętych przez niego celów. Prezentuje ustalenia psychologii społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzeczpublic relationsz nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.