Strona głównaEKONOMIAStrategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej. Perspektywa teoretyczna...
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Przemysł przetwórstwa rybnego w Polsce – retrospekcja i ocena skutków przemian
Szybki podgląd
55,00 zł
Czynniki lokalizacji morskich farm wiatrowych a ryzyko wystąpienia kolizji środowiskowych...
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja
Szybki podgląd
65,00 zł
Matematyka dla pedagogów. Kształty
Szybki podgląd
55,00 zł
Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej. Perspektywa teoretyczna...
Szybki podgląd
45,00 zł
Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości. Perspektywa MSR/MSSF
Szybki podgląd
55,00 zł
Kaukaz w relacji polskiego zesłańca – Antoniego Floriana Zielińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od bodźca do reakcji. Tom 1
Szybki podgląd
50,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od reakcji do bodźca. Tom 2
Szybki podgląd
50,00 zł
Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki
Szybki podgląd
48,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej. Perspektywa teoretyczna...

45,00 zł
EAN: 9788379727193
ISBN/ISSN: 978-83-7972-719-3
Produkt dostępny (24 )
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2024

Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom niezwykłe wyzwania w zarządzaniu ryzykiem i adaptacji do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Po pierwsze, wybuch pandemii COVID-19 na całym świecie spowodował nagłą i głęboką dezorganizację globalnych łańcuchów dostaw, co wprowadziło znaczne zakłócenia w działalności przedsiębiorstw. Lockdowny, ograniczenia w przemieszczaniu się oraz zmieniające się wzorce konsumenckie znacząco wpłynęły na modele biznesowe, strategie przetrwania firm i podejście do wprowadzania innowacji. Po drugie, wojna w Ukrainie, choć wydawać by się mogło, że to odległy konflikt, również ma wpływ na przedsiębiorstwa w Polsce. (…) 

W kontekście obecnych trudności, przed którymi stoją przedsiębiorstwa, narasta potrzeba wprowadzania innowacji. Po pierwsze, wspomniane kryzysy wymusiły na przedsiębiorstwach konieczność dostosowania się do nowych warunków rynkowych. W obliczu zmieniającej się sytuacji przedsiębiorstwa muszą być elastyczne i gotowe do wprowadzania innowacji. Pandemia COVID-19 na przykład wymusiła rozwinięcie zdalnych metod pracy, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze zdrowia i bezpieczeństwa, dlatego też identyfikacja barier innowacyjności stała się kluczowym działaniem. Jest niezbędna, aby zrozumieć, co może utrudniać wprowadzanie innowacji w danej firmie. Bariery mogą być związane z brakiem zasobów finansowych, wiedzy lub kompetencji w zakresie innowacji czy też z oporem pracowników przed zmianami. Na tej podstawie przedsiębiorstwo może opracować strategie eliminowania tych barier i promowania kultury innowacyjności. 

Kolejnym ważnym wyzwaniem dla współczesnych podmiotów gospodarczych jest tworzenie innowacyjnych strategii. W obliczu kryzysów i zmieniającego się otoczenia biznesowego przedsiębiorstwa muszą dokładnie przeanalizować, jakie obszary inwestycji będą kluczowe dla ich przetrwania i rozwoju. Mogą to być inwestycje w technologie umożliwiające zdalne zarządzanie firmą, w rozwijanie nowych kanałów dystrybucji, a także w badania i rozwój nowych produktów lub usług dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów. 

                                                                                                                                                               Ze wstępu

Wstęp 

Rozdział 1
Potencjał innowacyjny współczesnych przedsiębiorstw
1.1. Pojęcie i istota zdolności innowacyjnej przedsiębiorstw
1.2. Przedmiot i metodyka badań empirycznych
1.3. Innowacyjność przedsiębiorstw polskich przed pandemią i w jej trakcie – wyniki i dyskusja
Literatura 

Rozdział 2
Bariery działalności innowacyjnej w dobie kryzysu
2.1. Kryzys działalności gospodarczej w czasie pandemii i wojny
2.2. Wpływ pandemii i wojny na działalność innowacyjną przedsiębiorstw
2.3. Bariery działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – przegląd literatury
2.4. Bariery innowacyjności przedsiębiorstw w dobie pandemii i wybuchu wojny w Ukrainie – wyniki badań i dyskusja
Literatura 

Rozdział 3
Strategie innowacyjne przedsiębiorstw w czasie kryzysu
3.1. Znaczenie strategii innowacyjnej w rozwoju przedsiębiorstwa
3.2. Istota strategii innowacyjnej i jej rodzaje – przegląd literatury
3.3. Strategie innowacyjne stosowane przez przedsiębiorstwa – wyniki i dyskusja
Literatura 

Rozdział 4
Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw w kontekście działalności innowacyjnej
4.1. Istota zrównoważonego rozwoju
4.2. Zrównoważony rozwój organizacji – organizacja zrównoważona
4.3. Wpływ zrównoważonego rozwoju na działalność innowacyjną przedsiębiorstw
4.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w świetle zrównoważonego rozwoju – wyniki badań i dyskusja
Literatura 

Zakończenie
Spis tabel i rysunków
Streszczenie
Abstract

 

Ilość stron 102
Rok wydania 2024

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Ocena efektywności przedsiębiorstw innowacyjnych na przykładzie woj. zachodniopomorskiego
Szybki podgląd

Ocena efektywności przedsiębiorstw innowacyjnych na przykładzie woj. zachodniopomorskiego

45,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej. Perspektywa teoretyczna...

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Odmowa Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję