Strona głównaEKONOMIAKoncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

55,00 zł
EAN: 9788379722457
ISBN/ISSN: 978-83-7972-245-7
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2018


 

Głównym osiągnięciem naukowym niniejszej pracy jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu UDI oraz przeprowadzenie i zweryfikowanie wyników badań odnośnie do stosowania UDI w komórkach badawczo-rozwojowych w warun­kach polskich. Badanie ma charakter pionierski, a wyniki są interesujące nie tyko na gruncie naukowym. Niewątpliwą zaletą publikacji jest także wskazanie konkretnych ograniczeń i zalet wykorzystania tej koncepcji w praktyce gospo­darczej. Dla potencjalnych uczestników systemu innowacyjnego stanowią one nieocenioną wskazówkę. Rozprawa bez wątpienia wnosi nowe, istotne ele­menty do dotychczasowego zasobu wiedzy z zakresu podniesionego tematu.

 

         
                                                                        Z recenzji dr. hab. Marka Szajta prof. PCz






Rozdział 1. Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika jako współczesne podejście do tworzenia innowacji
1.1. Geneza koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika (UDI) w kontekście ewolucji procesu innowacyjnego
1.2. Idea UDI jako nowoczesnej koncepcji kreowania innowacji
1.3. Typologia i rola użytkowników w procesie UDI
1.4. Rola pracowników i strategii przedsiębiorstwa a wykorzystanie koncepcji UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
1.5. Techniki i narzędzia kontaktu z użytkownikami wykorzystywane w procesie UDI w działalności przedsiębiorstw
1.6. Wybrane przykłady wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw


Rozdział 2. Uwarunkowania wykorzystania UDI w kształtowaniu aktywności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

2.1. Typologia uwarunkowań implementacji UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.2. Interakcje z użytkownikami a implementacja UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.3. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa jako wewnętrzne uwarunkowanie wykorzystania UDI w działalności B+R
2.4. Budowanie świadomości marki a implementacja UDI w procesach B+R przedsiębiorstw 
2.5. Uwarunkowania sektorowe a wykorzystanie UDI w procesach B+R przedsiębiorstw
2.6. Nowoczesne kanały komunikacji z użytkownikami jako determinanta implementacji UDI w procesach B+R


Rozdział 3. Metodyczne aspekty pomiaru działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw i koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika

3.1. Metodyka badania działalności B+R i koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika
3.2. Projektowanie badań empirycznych w obszarze wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
3.3. Studium przypadku i statystyczne metody wykorzystywane do badania
3.4. Charakterystyka przedsiębiorstw podlegających badaniu wraz z prowadzoną przez nie działalnością B+R


Rozdział 4. Implementacja UDI w działalność B+R badanych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2015–2017 w świetle badań empirycznych

4.1. Współpraca z użytkownikami w procesach B+R w badanych przedsiębiorstwach
4.2. Cele wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.3. Efekty zastosowania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.4. Bariery wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.5. Implementacja UDI w działalności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach w Polsce – studium przypadków


Rozdział 5. Determinanty wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw w Polsce w latach 2015–2017 w świetle badań empirycznych

5.1. Budowanie więzi z użytkownikami
5.2. Orientacja marketingowa
5.3. Budowanie świadomości marki
5.4. Uwarunkowania sektorowe
5.5. Wykorzystywane kanały, narzędzia i techniki komunikacji z użytkownikiem

Rozdział 6. Ocena, model i postulowane kierunki zmian w kształtowaniu aktywności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw w Polsce na podstawie koncepcji UDI
6.1. Ocena uwarunkowań związanych z implementacją UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
6.2. Model wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw w Polsce
6.3. Postulowane kierunki zmian w przedsiębiorstwach i polityce państwa w celu zwiększenia zakresu wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw w Polsce


Zakończenie


Bibliografia/Netografia


Załącznik 1


Załącznik 2


Załącznik 3


Załącznik 4


Spis tabel


Spis rysunków


Summary

Ilość stron 291
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję