Nagrody i wyróżnienia
   

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

EKONOMIA


EKONOMIA
Sortuj produkty wg :
Indywidualny
Filtrowanie produktów
Fuzje i przejęcia - efektywność finansowa. Wyniki badań zagranicznych i krajowych
Głównym celem publikacji jest przegląd wyników badań efektów finansowych fuzji i przejęć na rynkach rozwiniętych ...

36,75 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

1,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Ekonomiczne zagadnienia użytkowania wieczystego w gospodarce nieruchomościami gmin.
Ekonomiczne zagadnienia użytkowania wieczystego w gospodarce nieruchomościami gmin. Studium diagnostyczno-statystyczne na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego ...

5,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Ocena efektywności społecznej wybranych rynków skoncentrowanych

5,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Zarys ekonomiki sektora publicznego
Jest to przedstawienie   quantum wiedzy składającej się na podstawowy zarys ekonomiki sektora publicznego. W ...

68,25 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Polityka gospodarcza
Polityka gospodarcza umożliwia sterowanie szeroko rozumianą gospodarką, na którą wpływają różne podmioty. Dążą one do ...

8,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Celem książki jest prezentacja zjawisk finansowych zachodzących w podmiotach publicznych i prywatnych oraz wskazanie na ...

15,75 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Przewodnik do studiowania przedmiotu rynek usług transportowych
W publikacji schematycznie przedstawiono, jak należy analizować zagadnienia związane z rynkiem usług transportowych. Zakres tematyczny ...

2,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Finanse publiczne. Podstawy teoretyczne i praktyczne zastosowania

3,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Zarządzanie jakością usług w instytucjach publicznych
Systemy zarządzania jakością usług mogą stać się narzędziem zmiany struktury polskich instytucji publicznych, a także ...

10,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro
Książka przeznaczona jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i praktyków gospodarczych. Autorzy ...

10,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Marketing partnerski. Wybrane problemy

5,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Metody szacowania kosztu kapitału własnego. Teoria a praktyka
Podstawowa hipoteza zawarta w książce sprowadza się do stwierdzenia, iż na rynkach wschodzących nie można ...

5,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Metodyczne podstawy ekonomicznej oceny inwestycji informatycznych przedsiębiorstw
Do ważniejszych wyników prezentowanej pracy należy zaliczyć: - opracowanie całościowej mapy problemów związanych z ekonomiczną oceną ...

33,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Jakość usług turystycznych
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, ...

31,50 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Funkcjonowanie gospodarstw domowych osób pracujących na własny rachunek. Praca - Zasoby - Konsumpcja
Wprowadzenie gospodarki rynkowej było czynnikiem rozbudzającym potrzeby i warunkującym ich zaspokojenie przez umożliwienie prowadzenia na ...

42,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Modelowanie strategii rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwie
E-biznes nie jest tylko prostym przeniesieniem miejsca przeprowadzania transakcji do sieci. Jest on jednym z ...

5,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Funkcjonowanie spółek pracowniczych w regionie zachodniopomorskim
Spółki pracownicze nie odegrały bezpośrednio decydującej roli w przemianach ekonomicznych, jednak rezultaty osiągane przez nie ...

1,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Regionalne uwarunkowania kształtowania innowacyjności w polskim przemyśle. Studium badawcze
Podejście regionalne w teorii innowacji w ostatnich piętnastu latach szybko zyskuje na znaczeniu. Celem książki ...

4,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Rok wydania 2006

1,00 zł

Zapytaj o produkt

Produkt niedostępny

Wyświetlanie od 1 do 20 (z 145 pozycji) Stron:  1  2  3  4  5 ... 8  Następna >> 
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Bestsellery
Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.