Sortuj produkty wg :
Ekonomiczne Problemy Usług nr 54. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania nabywców wczoraj, dziś i ...
Ekonomiczne Problemy Usług nr 56. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie ...
Ekonomiczne Problemy Usług nr 73. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym ...
Ekonomiczne Problemy Usług nr 75. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego (ZN ...
Rok wydania 2014 Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 34 ...
Rok wydania 2014 Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych Seria: Problemy ...
Rok wydania 2014 Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu Seria: Problemy Zarządzania, ...
Rok wydania 2020 Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki, ...
Rok wydania 2020 Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz ...
Rok wydania 2020 Monografię podzielono na osiem rozdziałów, w których omówiono zagadnienia dotyczące wrażliwości i ...
Rok wydania 2020 Wspieranie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego należy do priorytetowych zadań ich decydentów. Na ...
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron: 1