|
Dydaktyka francuska w świetle badań czytelnictwa oraz teorii odbioru tekstu
Rok wydania 2005
Książka poświęcona jest prezentacji zjawisk zachodzących w dydaktyce literatury języka ojczystego w oparciu o dorobek dydaktyki języka francuskiego we Francji. Wysiłki czynione przez dydaktyków francuskich obrazują znaczenie tekstu literowego dla rozwoju myśli narodu, jego tożsamości i kultury zarówno społecznej, jak i jednostkowej. Praca powstała z myślą o czytelniku polskim, dlatego też oprócz literatury obcej wykorzystano również polską literaturę przedmiotu. Zamysłem Autorki była paralelna prezentacja stanu badań we Francji i w Polsce, zwłaszcza w dziedzinie dydaktyki języka i literatury ojczystej.
Ilość stron
228
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
Klienci polecają również: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dydaktyka francuska w świetle badań czytelnictwa oraz teorii odbioru tekstu
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|