Strona głównaHUMANISTYKAPedagogikaDydaktyka francuska w świetle badań czytelnictwa oraz teorii odbioru tekstu
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z dala od egocentrycznej metropolii. Obraz prowincji w filmie
Szybki podgląd
45,00 zł
Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych woj. zachodniopom. – podejście...
Szybki podgląd
48,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Grafomania i inne pokusy
Szybki podgląd
48,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym
Szybki podgląd
45,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Szybki podgląd
58,00 zł
Z badań nad tradycją polskiej pedagogiki. Historyczne aspekty dydaktyki
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Dydaktyka francuska w świetle badań czytelnictwa oraz teorii odbioru tekstu

1,00 zł
Autor/Redaktor: Beata Kędzia-Klebeko
ISBN/ISSN: 83-7241-472-6
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2005

Książka poświęcona jest prezentacji zjawisk zachodzących w dydaktyce literatury języka ojczystego w oparciu o dorobek dydaktyki języka francuskiego we Francji. Wysiłki czynione przez dydaktyków francuskich obrazują znaczenie tekstu literowego dla rozwoju myśli narodu, jego tożsamości i kultury zarówno społecznej, jak i jednostkowej. 
Praca powstała z myślą o czytelniku polskim, dlatego też oprócz literatury obcej wykorzystano również polską literaturę przedmiotu. Zamysłem Autorki była paralelna prezentacja stanu badań we Francji i w Polsce, zwłaszcza w dziedzinie dydaktyki języka i literatury ojczystej.

Ilość stron 228
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Księgowanie. Literatura, kobiety, pieniądze
Szybki podgląd

Księgowanie. Literatura, kobiety, pieniądze

43,00 zł

Prowincje literatury. Polska proza kobiet po 1956 roku
Szybki podgląd

Prowincje literatury. Polska proza kobiet po 1956 roku

35,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Dydaktyka francuska w świetle badań czytelnictwa oraz teorii odbioru tekstu

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję